sigz Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fant ut at det hadde skjedd no tull. Hadde visst ADSL og ikke SHDSL. Da blir det vel oppgradering, men vurderer å bytte yil 4400/640 linja....den passer meg bra! Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay! Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay! Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som! du mene vel Catch? vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 du mene vel Catch?vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert Selvsagt hadde de det, hvorfor skulle de sitte igjen på lave hastigheter? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay! Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som! du mene vel Catch? vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert Uh... ok? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay! Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som! du mene vel Catch? vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert Selfølgelig hadde bluecom oppgradert om ikke catch hadde vært inne i bildet, grunnen til Bluecom oppgraderte nå var fordi jara(Telenor) (Leverandøren som Bluecom bruker der Bluecom selv ikke har bygd ut sentraler) har oppgradert sine hastigheter. Tipper at Tele2 også kommer til å oppgradere sine hastigheter ytteligere. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 BUMP: Noen som har fått oppgradert linjene sine? Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar: "Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen. Vi har 50.000 kunder som skal justeres, dette må gjøres sentral for sentral. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen, Johnny XXXXXXXX Salgskonsulent" Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant? Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg) En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt. Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ! Noen synspunkt på svaret fra bluecom? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 BUMP:Noen som har fått oppgradert linjene sine? Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar: "Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen. Vi har 50.000 kunder som skal justeres, dette må gjøres sentral for sentral. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen, Johnny XXXXXXXX Salgskonsulent" Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant? Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg) En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt. Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ! Noen synspunkt på svaret fra bluecom? Synsunkter? Ja, du har ingenting å klage på og du må nok bare vente som alle andre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 BUMP:Noen som har fått oppgradert linjene sine? Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar: "Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen. Vi har 50.000 kunder som skal justeres, dette må gjøres sentral for sentral. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen, Johnny XXXXXXXX Salgskonsulent" Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant? Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg) En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt. Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ! Noen synspunkt på svaret fra bluecom? Hvorfor gi forskjellsbehandling til de som er frekke og maser? Selvom jeg ville ringt også da... Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I forrige uke bestilte jeg ADSL 4400/640 og BluePhonePLUSS fra Bluecom. Har fra før ADSL 2048/256 og fasttelefonabo. fra Telenor, betaler tellerskritt hos Tele2. Gammel månedspris: 908,- Ny månedspris 658,- Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 BUMP:Noen som har fått oppgradert linjene sine? Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar: "Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen. Vi har 50.000 kunder som skal justeres, dette må gjøres sentral for sentral. Ha en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen, Johnny XXXXXXXX Salgskonsulent" Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant? Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg) En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt. Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ! Noen synspunkt på svaret fra bluecom? Ringte dem og fant at ut at jeg betalte 800kr for en 1024... Du har SELV ansvar for å be om å få billigere priser når de setter de ned...Ingen som har gjort her siden vi fikk det for noen år siden Ufattelig dårlig kundebehandling igrunnen...Bare et lite tips til de som ikke er klar over hva de betaler. Men nå blir det visstnok 4mbit innen en uke til 549, så vi får håpe det går i boks! Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet noen om du får den nye hastigheten umiddelbart hvis du bestiller nå? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet noen om du får den nye hastigheten umiddelbart hvis du bestiller nå? Jeg fikk egentlig aldri noe skikkelig svar da jeg ringte dem... Alle pratet forbi hverandre og ingen sa noe fornuftig... Blir jo spennende å se om de klarer å holde det de lovte meg! Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vet noen om du får den nye hastigheten umiddelbart hvis du bestiller nå? Jeg fikk egentlig aldri noe skikkelig svar da jeg ringte dem... Alle pratet forbi hverandre og ingen sa noe fornuftig... Blir jo spennende å se om de klarer å holde det de lovte meg! Får vel ta meg et ring jeg og og gi deg en tilbakemelding Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han. BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt... Endret 20. mai 2005 av nan0tim Lenke til kommentar
jasco Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han. BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt... 'Temmelig sikker'. Den kommentaren hadde gjort meg temmelig usikker. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han. BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt... 'Temmelig sikker'. Den kommentaren hadde gjort meg temmelig usikker. Ja altså jeg spurte om han ikke var helt sikker siden han sa "temmelig", så sa han joda, bare husk på 3-4 ukers leveringstid. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) "Vi starter oppgraderingene av alle eksisterende kunder i løpet av mai og alle våre eksisterende privatkunder vil ha økt hastighet innen utgangen av sommeren (15. august). For nye kunder vil de nye produktene være tilgjengelig for bestilling fra og med 11. mai." Endret 20. mai 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 leste dette forumet og ble litt skuffa har ingen hørt at MONET skal oppgradere linja si til det dobbelte den 1.juli pris ex: 1020 / 200 299,- 2500 / 400 399,- 5000 / 500 499,- 8000 / 850 699,- dette blir prisene da de har oppgradert er det bare jeg som synes de har billig internett el??? her 1350/400 og får 2500/400 når de oppgraderer Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 leste dette forumet og ble litt skuffa har ingen hørt at MONET skal oppgradere linja si til det dobbelte den 1.juli pris ex: 1020 / 200 299,- 2500 / 400 399,- 5000 / 500 499,- 8000 / 850 699,- dette blir prisene da de har oppgradert er det bare jeg som synes de har billig internett el??? her 1350/400 og får 2500/400 når de oppgraderer Har vel noe med at Monet er bredbånd for nordnorge... Brorparten av nordmenn bor ikke der, og kan dermed heller ikke få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå