Hefla Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som har blitt oppgradert ennå? Noen som har ringt og spurt om å bli det? Hallvard Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Dette så jo bra ut. Dobbel hastighet til samme pris i forhold til Chello Plus som jeg har. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Hadde nok skifta til bluecom hvis vi ikke skulle ha Lyser 4/4 mbit til 450, er litt bedre enn bluecom sitt tilbud, da upload og er kjekt. Vi får vel sette av tid til å grave den stygge oransje kabelen, kan jo betale de for å gjøre det. Men er jo svindyrt! Endret 12. mai 2005 av hba Lenke til kommentar
jasco Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg lurer nå mest på hva catch kommer til å finne på nå da... Dem kan vel ikke sitte på gjerdet så lenge med sitt "tregbånd" http://forum.hardware.no/index.php?showtop...09949&st=40&hl= Lenke til kommentar
jasco Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus. edit leif Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet? Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh* Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? Endret 12. mai 2005 av jasco Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus. edit leif Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet? Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh* Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? ALLE linjer blir oppgradert. Vil du ha annen pris en det som ble avtalt ved tegning av abb. må du binde deg. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus. edit leif Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet? Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh* Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? ALLE linjer blir oppgradert. Vil du ha annen pris en det som ble avtalt ved tegning av abb. må du binde deg. Prisen vet jeg at ikke forandres men hastigheten håper jeg på Jobber du i Catch elns.? Vet du hvor mye de blir oppgradert? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De kan ikke forvente at jeg betaler den gamle prisen dersom både priser og linjer justeres. Altså om jeg fortsatt skal betale samme sum, skal linjen oppgraderes tilsvarende som det de tilbyr. Eventuelt senke prisen og la meg beholde samme fart.. Hvis noen skjønte den. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De kan ikke forvente at jeg betaler den gamle prisen dersom både priser og linjer justeres. Altså om jeg fortsatt skal betale samme sum, skal linjen oppgraderes tilsvarende som det de tilbyr. Eventuelt senke prisen og la meg beholde samme fart.. Hvis noen skjønte den. Har du ikke en avtale som spesifiserer pris, hastighet og avtaleperiode da? I så fall er det bare god service som gjør at de øker hastigheten i løpet av avtaleperioden. Dette er jo noe de fleste gjør. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jaja, om de skal være sånn så.. Det er jo isåfall den perfekte fremgangsmåte for å kvitte seg med eksisterende kunder. Lenke til kommentar
viplash Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg lurer nå mest på hva catch kommer til å finne på nå da... Dem kan vel ikke sitte på gjerdet så lenge med sitt "tregbånd" Vet ikke HELT om du har fått med deg ting som er over 1 år gammelt mytt nå, men Catch er BlueCom og BlueCom er Catch Catch eier hele BlueCom Lenke til kommentar
jasco Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg lurer nå mest på hva catch kommer til å finne på nå da... Dem kan vel ikke sitte på gjerdet så lenge med sitt "tregbånd" Vet ikke HELT om du har fått med deg ting som er over 1 år gammelt mytt nå, men Catch er BlueCom og BlueCom er Catch Catch eier hele BlueCom Uh, ja. Og hva så? Det har da ingenting å si for Catch kunder. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Utmerket! Måtte også lese e-posten to ganger før det gikk opp for meg Fikk regelrett hakeslep for å si det mildt! Kan ikke klage jeg, verken på Bluecom eller Telenor. Telenor koplet tlf. linja mi opp mot en ny telefonsentral i nærområdet rundt påsketider. Digg å få halvert linjelengden sin fra 3,6 km (0.4 mm) til 1.8 km (0.6mm). Bestilte derfor hastighetsendring fra 720/128 Kbps -> 2048/256 Kbps. Etter 2 uker med 2048/256 Kbps så får jeg altså beskjed om at linja mi justeres opp til 4100/448 Not bad at all Hilsen Zuul Endret 13. mai 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det som ble fortalt meg var at Catch skulle konsentrere seg om bedrifts markedet, og Bluecom om det private. Lenke til kommentar
pine Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Prisen vet jeg at ikke forandres men hastigheten håper jeg på Jobber du i Catch elns.? Vet du hvor mye de blir oppgradert? Se på linken i begynnelsen av topicen eller : http://www.bluecom.no/privat/produkter/article3748.ece Lenke til kommentar
jasco Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Prisen vet jeg at ikke forandres men hastigheten håper jeg på Jobber du i Catch elns.? Vet du hvor mye de blir oppgradert? Se på linken i begynnelsen av topicen eller : http://www.bluecom.no/privat/produkter/article3748.ece Og hva i huleste har dette med meg som Catch kunde å gjøre? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) NGT har begynt å oppgradere hos gamle brukere alt Håper Bluecom får ut fingeren og gir meg 4400/640 ASAP! Noen andre som har lavere upload enn forventet? På min 2200/512 linje måler jeg 2050/381kbs som er over 25% overhead... Skal jeg ha like mye 'tap' på min 4400/640 linje tilsvarer det 4100/475kbs... Endret 13. mai 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
skyline Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Noen som har fått Bluecom linja si oppgradert allerede? Opptimistisk som jeg er håper jeg at linja mi blir oppgradert iløpet av mai. Må prøve å mase litt. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Zuul, det kaller jeg griseflaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå