Serox Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Har ett hovedkort ASUS A8N-SLI og på dette er det en vifte som står over noe som heter nForce4 SLI på hovedkortet,denne viften har begynt å bråke,men hvis jeg tar på viften så stopper lyden for en liten stund, noen som vet om det er noe jeg kan gjøre? Kjøpte min pc for ca 1 mnd siden og den har allerede vært på reperasjon da var det strømforsyningen som det var problemer med,var på rep i over en uke + at det var produksjonsfeil på min 19"lcd skjerm som jeg kjøpte til så nå sitter jeg uten skjerm også. Hvordan fikser jeg denne viften uten å send tilbake min pc igjen? Håper noen kan hjelpe meg med dette #Topic endret# Endret 11. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du kan jo f.eks kjøpe deg en passiv kjøleribbe. Selv har jeg denne, og jeg er fornøyd med den. Du bør ha litt luftflyt inni kabinettet hvis du skal benytte deg av en passiv chipset kjøler, så hvis du ikke har noen kabinett vifter, ville jeg kjøpt en chipset kjøler med vifte. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 her finner du en tråd med my info om hovedkortet (og viften på det), og her har du en tråd dedikert til viften! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Flyttes til hovedkort-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå