Jonki Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 topic sier det meste, er ute etter enkle klær uten merker (kall det OEM om du vil ) på forhånd takk Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hverdagsklær? http://www.frontlineshop.com har greit utvalg. Har bestillt herifra flere ganger og varene har alltid kommet fram. Relativt kjapp levering, 10-12 dager. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 http://www.krapyl.no/category.asp?CtgID=8226 nobrand klær... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hverdagsklær? http://www.frontlineshop.com har greit utvalg. Har bestillt herifra flere ganger og varene har alltid kommet fram. Relativt kjapp levering, 10-12 dager. tenkte på klær uten merker (uten fabrikklogo, modell-logo osv) helt blank lissom Endret 10. mai 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Dyrt. 300kr for en hettegenser? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvordan er kvaliteten på klærne fra krapyl.no? Og de holder til i norge ja? Er så kjipt med den momsen.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Holder til i Norge ja. Har bestillt en del t.skjorter defra selv og kvaliteten på tøyet og trykket er utmerket Ligger en pakke proppet med band t-skjorter og venter på meg på posthuset. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Klær bør ikke kjøpes på nett. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Kommer lit an på åssen klær det er. T-skjorter med rimelig standard mål er ingen problem, men ville ikke kjøpt bukse på nettet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Avanzert zøk? Krapyl wearz? Ikke faen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Klær bør ikke kjøpes på nett. hvorfor ikke det??? Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Klær bør ikke kjøpes på nett. Hvorfor ikke? Selv kjøpte jeg blant annet Carhartt Active Jacket via internett, sparte 750 kr på det istedet for å kjøpe den hos Stress i Oslo. Og fant blant annet Nudie Loose Frank DRY på internett også, av de 5 Carlings butikkene jeg har vært innom, så kunne ingen av de anskaffe den buksa. Og til sist, Nike Terminator Premium, Stress hadde ikke min størrelse, så disse bestillte jeg ifra Sverige, sparte attpåtil 100 kr enn om jeg skulle kjøpt de i Norge. Har bestillte andre ting tideligere også, hittill ikke vært noe problem anngående størrelse eller lingende. Så det jeg vil fram til, det man ikke finner i butikkene, finner man som oftest på internett, attpåtill til en biligere penge også. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Klær bør ikke kjøpes på nett. Prøve i butikk, kjøpe på nett.. why not? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 stress hvis det er noe feil med klærne, men ellers er det vel ikkeno problem hvis en vet størrelsen osv Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Desertpunk har veldig masse fete klær av forskjellig sort. Norsk firma som kjøper kjær fra junaiten og trykker sjøl, kjenner sånn halvveis han som har det. god kvalitet, og du får med kule klistremerker Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du har prøvd på forhånd er det jo greit.. Men er generelt skeptisk.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hvis du har prøvd på forhånd er det jo greit.. Men er generelt skeptisk.. har bestilt klær på nett flere ganger...aldri vært no problem.... kjøpt fra www.steez.no ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå