Gå til innhold

Star Wolves - ARGH!

Anbefalte innlegg

For de av dere som har Star Wolves så kryss fingrene for at dere ikke havner i samme situasjon som jeg.

Jeg er langt på vei til å runde spillet og det er så forbanna vanskelig at jeg veit ikke mine arme råd. Uten å spoile for mye kan jeg nevne at jeg har fått tak i en Starhammer og på slutten av et kaotisk kamikazeslag av episke dimensjoner (og ørten reloads) får jeg spørsmålet jeg har drømt om i timesvis: "Mission Accompilshed, do you wish to leave through the portal?" :w00t:

Med femten berserker etter meg, null missiles og lite shield/armor trykker jeg selvfølgelig YES! :thumbup:

Et sekund senere ser jeg rett på skrivebordet i windows... :ohmy: Den portalen ble tydeligvis litt for sterk kost :hmm:

NATTA!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, akkurat det problemet der har jeg også opplevd opptil flere ganger i Star Wolves. Min løsning på det var å loade et game som er litt før der det klikker og prøve på nytt. Noen av gangene klikka det fortsatt, og da måtte jeg loade et game som var enda lenger før, og da funka det. Virker som om det er et eller annet seriøst galt som skjer, og noenganger påvirker det tydeligvis ogsp save gamet.

-Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...