finnipinni Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har ikke peiling på hvorfor BIOS plutselig blei slik at den stopper leeeenge akkurat der det står at man må taste DEL for å entre setup. Står over 2min. Det går også sakte når den begynner å legge inn XP-en. Og mitt i velkomstlyden fryser den ! Finner ikke ut noe i sikker modus. Ingen virus finnes. Har alltid vært en rein fin Pc, men dette kom da eieren var inne på en site jeg kjenner godt og som jeg vurderer som trygg. Kan noen hjelpe meg til hva som kan gjøre BIOS treig ? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Min PC bruker flere minutter på og komme forbi POST stadiet dersom jeg har koblet til Ipoden min... Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hei. Har ikke koblet til noe. Nå her jeg prøvd å ta ut skjermkort og DVDbrenner, men er fryser akkurat like før den er ferdiglasta. Første gangen jeg starta opp i morges var den helt fin ! Men ikke nå mer. Dette er mystisk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå