Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned SlackWare?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nai, en ca 657Mb :smile: Mulig å lese selv....hehe. Tok en 2t 10min når jeg lasta ned fra en av de svenske mirrorene. Fint det. Noe annet enn med det gamle 33.6 modemet mitt :lol: Drive og bestille distroer. Det er slit det! Greit nok innimellom hvis det er en distro en VIRKELIG sikler etter, men koselig å i det minste prøve den del før man eventuelt kjøper. Må jo støtte de stakkarene som driver med dette. Har støtta MS nok oppigjennom jah!

 

NÅ er det snart på tide du starter linux-karriæren din Dan :smile: Mykje graving og spørring. Best å bare hoppe i det og spør oss hvis det er noe du lurer på. En lærer ikke å sykle av å lese manualen. Man må prøve og feile (det minte meg om en busk jeg hadde nærkontakt med i 4års alderen....) så får man det til etter hvert....

 

God sommer!

 

[ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-07-12 21:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 21:32, Dan Hansen skrev:

Den eneste som fungerer er den linken smetho kom med. Alle andre kræsjer explorer'n.


657MB ... hmmmm ... ISDN hehe, kanskje ferdig når jeg kommer hjem fra jobben imorgen da
:lol:


 

Nå er vel ikke ie egnet til ftp heller da... ihvertfall ikke store filer, bruk en ordentlig ftp-klient så funker det som bare det.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 21:50, Dan Hansen skrev:

Flott.


PM er sendt. Bør jeg "glemme" Red Hat og heller vente på Slack eller kan jeg kose meg i helgen?


 

RedHat har mange fine bruksomraader, jeg vil anbefale aa kjoepe en boxed utgave fra linuxbutikken.no slik at du faar med endel fine manualer

Lenke til kommentar

Joda, har hentet ned mye større ting enn dette uten problemer.

 

Husker til og med en gang vi fikk overført en database på 230MB over et 14.400 modem. Tror det tok 20 timer eller der omkring. Og det var før det ble lokaltakst i hele Norge og halvering av tellerskrittene.

 

*sukk* det var tider det. DialUp, Winsock og Telnet. Jajamen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...