tørrfisk Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 For en stund siden oppdaget jeg plutselig at jeg hadde fått 200mb innboks på min msn adresse. Jeg har ikke betalt noenting Noen som vet hva det kommer av? Har venner som bare har 2mb, men de har hotmail. Hvor kan man signe opp msn adresser? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De skulle oppgradere for lenge siden.. Tror det er slik at de som har hatt den lengst, fikk oppgradere først. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 I USA har de fleste hotmailbrukere fått en større inbox å rutte med, men i Norge har de offisielt ikke oppgradert noens inbox enda. Flere brukere i Norge har imidlertid fått mer plass allerede, så det er vel på vei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 har hatt 250 siden det de startet med det. grunn: ukjent. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Har ennå ikke fått det. Oppgraderte min til 25mb i mars, og ennå sitter jeg forsatt med 25mb Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Da ville jeg skaffet meg gmail, først som sist. Blant annet her kan du få tak på invitasjoner. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Du bør definitivt gå for Gmail, det er bare best. Du vet sikkert at man også kan bruke andre e-mail adresser enn hotmail hvis du vil chatte med MSN Messenger? Men nok Gmail-prat og tilbake til topic: Her: 12 Steps To Get 250 mb Hotmail Inbox er det du leter etter. Lykke til med 250 mb Hotmail-innboks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå