Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bluecom adsl. priser?

Anbefalte innlegg

bestilte for et par uker siden bredbånd til tanten min hos bluecom. hun skulle også ha ip telefoni fra de og tok den linjen med 1048/256.. denne kosta 449 kr. iptelefoni 159 kr/mnd og hun slipper å betale 79 kr ekstra/mnd fordi hun ikke har fast telefon...

spm 1:

dette fikk hun bare noen dager etter det var bestilt. Er alt då klart sånn at hun bare kan koble seg opp? det stod når vi bestilte at leveringsdato var i slutten av mai.

spm 2:

no har de satt ned prisen på den linjen hun bestilte med 100 kr. vil hun då få det til denne prisen automatisk?

Spm 3:

de har sånn verve kampanje.. eg verva hun og begge får en mnd gratis. noen som vet kortid man får den gratis? siste mnd det året hun har binding eller umiddelbart? den som verver burde vel ihvertfall få umiddelbart/trekk på neste faktura..

spm 4:

eg har i dag en 1700/500 linje (ca). Ser de no har en 2200/500 linje til samme pris som eg betaler i dag. bør eg "kreve" å få skifta til den hastigheten?

har prøvd å sende mail til bluecom, men det er jo umulig å få svar.. når man ringer må man stå evigheter i kø...

noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både du og hun har bindt dere til 12 måneder med den linja dere ble lovet da avtalen ble inngått. I utgangspunktet blir ikke denne forandret, med mindre Blucom gjør det på eget initiativ, eller at de er snille hvis du forespør dem om det. Du kan altså ikke klage.

Selv har jeg en 1500/512 linje fra Bluecom, siden de hadde det som en kampanje i August da de lanserte sine egne "sentraler" Det samme produktet falt til 1100/448 ikke lenge etter, men jeg har fremdeles 1500/512, siden det var det Bluecom og jeg bandt avtalen til.

Når det gjelder vervekampanjen kan du jo bare ringe på et tidspunkt hvor det er minst sannsynlig at andre ringer for lettere å oppnå kontakt.

Det kan godt hende at hun har fått selve produktene allerede, men at de ikke vil fungere før i slutten av mai. Uansett er det jo bare å prøve før den tid, og hvis det fungerer så fungerer det. Hvis det ikke gjør det er det bare å ringe for å høre når det skal fungere, og evnt. hva som må gjøres før det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...