Gå til innhold

Et spørsmål angående Guild wars.

Anbefalte innlegg

Jeg så dette spillet i dag, ble meget inspirert. Men kom litt i tvil fordi jeg vet ikke om jeg kommer til og skjønne så mye, siden jeg faktisk ikke har gamet så mye rpg og strategi spill. Så er det noe jeg faktisk lærer lett og noe dere anbefaler meg til og begynne med? leste også en artikkel i sted på itavisen.no så meget bra ut som sagt, og fikk terningkast seks også som fikk meg til og løpe og kjøpe.

Endret av arian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får kjøpt det de aller fleste steder som selger PC spill. Noen steder er kanskje utsolgt, men det burde ikke være noe problem å få tak i.

Du kan også kjøpe det direkte over nett, hvis du ikke absolutt må ha original CD og boks :)

Klienten laster du ned på de offisielle sidene. Det er en utrolig liten download, tar antageligvis bare noen minutter på bredbånd. Så starter du opp klienten, velger "Create Account", og så kan du kjøpe en serial key online. Innholdet i spillet blir streamet direkte til maskinen din etter hvert som du spiller.

Første gang du skal til et nytt område, vil det gjerne ta et minutt eller to for å laste ned data, men da har du de lagret på maskinen. Dette slipper du hvis du kjøper en CD/Boks i butikk, men det burde ikke være noe problem hvis du sitter på bredbånd :)

Ellers tror jeg Guild Wars vil være et veldig tilgjengelig spill for deg hvis du ikke har spillt noe særlig (online) rollespill før - betydelig enklere enn f eks WoW eller andre MMORPG'er.

Kos deg!

Lenke til kommentar

Jeg var veldig utrolig utolmodig (impulsiv som jeg er) og betalte direkte og fikk key fra plaync shoppen. Så lasta jeg bare ned spillet. Det funker fett, eneste at man må regne med å laste ned litt mer (men om man har bredbånd er det 0 pes).

http://www.plaync.com/store/gw_purchase.html

her er en fin "buy instant" funksjon. Fint om man egentlig ikke føler at man har så stort behov for cd'er, cover og vil spille NÅ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...