Sveini89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg Sliter med å få tak i driver til min Nec Dvd Rw ND-2500A... har søk over hele nette etter drivere osv men finner ikke noe... jeg vet ikke hvordan driveren forsvant den var bare borte en dag... javascript:emoticon('') smilie Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ehhh driver til DOS? Trenger da ikke driver da Windows finner den med engang. Kalles for "Plug and play"... Eller tenker du på noe annet? Som at CD/DVD brenner-programmet ditt ikke finner den? Da må du laste ned nyeste patchen til programmet ditt. Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Problemet er att windows ikke finner den.. når jeg går inn på legg til maskin vare så står det bare att driveren er borte eller skadet.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 http://support.microsoft.com/default.aspx?...3&Product=winxp Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Windows skal finne den helt av seg selv. Gjør den ikke det, så kan det hende at du har gjort noe galt eller at spilleren er defekt. - koblet den til riktig? - kanskje jumperen står feil? - gammelt hovedkort? (oppdatere BIOS) Håper du ikke bruker Windows95 eller noe slikt... Endret 10. mai 2005 av Betroz Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er vel kanskje noen brikkesettdrivere som mangler. Altså drivere for ATA-kontrolleren (typisk en RAID-kontroller). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 har du et nVidia hovedkort og lagt inn nye nVidia IDE drivere? I så fall; avinstaller disse og bruk standard XP drivere Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 http://support.microsoft.com/default.aspx?...3&Product=winxp Dette var løsningen takk til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå