RayBay Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hei hei... Syns jeg har lest en tråd om det før, men fant den ikke når jeg søkte. Det jeg lurer på er når jeg skal brenne ut noen film klipp med nero, så lurer jeg på om jeg skal velge DVD-Rom eller DVD-Video for at den skal kunne vises på vanlig dvd spiller som er koblet til tv? Endret 10. mai 2005 av RayBay Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 nero konverterer ikke vanlige filmfiler til videofiler, men brenner dvd-filer. disse må lages med et annet program. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) nero konverterer ikke vanlige filmfiler til videofiler, men brenner dvd-filer. disse må lages med et annet program. Hvis man laster ned tilleggsprogrammet Nerovision express på neros hjemmeside, så kan man gjøre det. Raybay: Hvis det er mpeg2 dvd filer du skal brenne da trenger du ikke nerovision express. Du velger Burn dvd video files. Hvis det er er avi/xvid du skal brenne så må du vel ha nerovision express. Endret 10. mai 2005 av Kneipp Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Takker for svaret Det er både mpeg2 og avi/xvid Med NeroVision Express, er det bare til å dra de film filene jeg ønsker og velge burn? EDIT: Hvis jeg skal brenne med dual layer? Hvordan gjør jeg det? Er det noen innstillinger jeg må skifte på? Endret 11. mai 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Takker for svaret Det er både mpeg2 og avi/xvid Med NeroVision Express, er det bare til å dra de film filene jeg ønsker og velge burn? EDIT: Hvis jeg skal brenne med dual layer? Hvordan gjør jeg det? Er det noen innstillinger jeg må skifte på? Ja, det er vel bare å dra og slipp. Jeg vet ikke hvordan det er med dual layer, det er mulig nero detekterer den tomme dl platen og automatisk justerer til dl kapasitet. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Ok... Får prøve det.. Takker for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå