FpsStu Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Se på dette bildet: Hva skal den røde, hvite og svarte ledningen? Fordi hvis du ser på denne baybussen... Så skal noe med den svarte og røde tilkobles den... Er litt forvirra ass!!! Kan noen forklare meg hva som skjer? Er dette feil sammenheng? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Nei, det er bare motsatt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 HVA? hva mener du? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Sorry svarte på feil tråd ... (på tide å legge seg igjen tror jeg) Lenke til kommentar
enter Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Du fleiper nå? Du har en rød ledning og et tilkoplingspunkt merket "red". Du har en sort ledning og et tilkoplingspunkt merket "black". Velvel, alle kan bli forvirret av slikt. Heilt på tryne ... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hvis det er den hvite ledninga som er problemet, så trenger du ikke koble den. Det er utgang fra vifta til en RPM indikator. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 22:06, hårek skrev:Hvis det er den hvite ledninga som er problemet, så trenger du ikke koble den. Det er utgang fra vifta til en RPM indikator. Endelig en som tar det serriøst... Men skal ikke bay bus'en kunne måle rpm'n? Skal jeg bare glemme den? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Den baybus'en der kan ikke måle RPM, så den hvite ledningen kan du bare glemme ja. (Har samme baybus selv :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå