Gå til innhold

Problemer med hastighet på original Bittorrent.

Anbefalte innlegg

Jeg har noen problemer med hastigheten på den originale versjonen av Bittorrent.

Jeg har en helt grei download hastighet, men plutselig synker den sakte ned til 0 kb/s.

Der kan den bli ett minutt e.l. og så stiger den igjen til normalt nivå.

Den er bare på normalt nivå i ett minutt og så synker den igjen.

Slik holder klienten min på.

PS: Det er ingen som uploader fra meg, og jeg har åpnet porter i routeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å begrense opplastingshastigheten din? Det er mulig opplastingen din struper linja helt, og det er derfor nedlastingen går tregt i blant. I Azureus kan du gjøre dette i selve programmet. Men du kan bruke f. eks. NetLimiter til å begrense opplastingen til den orginale bittorrentklienten og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Det er ikke dte som er problemet. Da problemet fant sted, var det bare bittorrent som brukte relativ stor båndbredde. Dermed kan ingen andre programmer ha brukt upload i dte hele tat.

Jeg kan jo begrense upload i Bittorrent også da :cool: .

Jeg synes egentlig den originale Bittorrent klienten er god jeg, selv om den er relativt enkel og "huleboer"-aktisk, så laster den ned uten problemer, og er stort sett uten problemer i mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at andre programmer brukte utlinjen din. Bittorrent selv kan fint strupe linjen din ut og dermed skape problemer med nedlastingen (jeg har hatt problemet selv), og derfor foreslo jeg å begrense den litt. Var imidlertid ikke klar over at det var mulig å begrense uthastigheten i den orginale bittorrentklienten, og det var grunnen for hvorfor jeg foreslo NetLimiter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...