bigblock Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg byttet nettopp hovedkortet i maskinen min. byttet til et nytt MSI 865PE Neo2-PFISR kort, det gamle var også MSI. Jeg kommer så langt at jeg kan se loading skjermen for windowsen, (winXPpro) men når den blir ferdig å et nytt skjermbilde skal komme, så restarter dataen. Har prøvd både i Safe modus og ''siste fungerende instillinger'' modusen, men pcen restarter seg likt her også, straks windowsen er ferdig med loadinga. Dette er veldig rart, for alt fungerte glimrende på mitt gamle MSI kort. Feilien er jo sikkert pga det nye kortet, men det er så rart at den restartes på nøyaktig samme plass hver gang. Kan noen hjelpe meg? Må få igang igjen dataen snarest mulig. Har en mistanke om at det er konflikt med driverne som gjør det, for jeg tviler på at det er rette driverne for hk'et som er innstallert selv om det er samme produsent. Endret 10. mai 2005 av bigblock Lenke til kommentar
Rolfr Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 du må nok installere OS på nytt pga tror det var et anna chipsett på det gamle Hk ditt kan det høres ut som. Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 jepp det stemmer. hadde 845e før og nå 865pe. Tanken streifet meg skal prøve å reinstalere windows nå Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 jepp, det som var feilien funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå