nree Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei, jeg har bestilt ny pc med 7.1surround men jeg kjøpte ikkje 7.1 surround sett, jeg kjøpte heller 5.1 pga. økonomi! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302215 Jeg lurer på hvordan jeg skal sette de 2 bak høytalerene i rommet mitt. Jeg har tenkt på eit vanlig kosteskaft ned fra taket og henge høytalerene i de så jeg får de i hodehøyde. Lurer på om noen andre har noen billige og smarte løsninger (helst gratis ) Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Hva om du benytter deg av et par slike fra IKEA? Bakhøytalerstativ JUSTIS Når det gjelder plassering, kan du ta utgangspunkt i denne tegningen Endret 10. mai 2005 av Svoosj Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Hva om du benytter deg av et par slike fra IKEA? Bakhøytalerstativ JUSTIS Når det gjelder plassering, kan du ta utgangspunkt i denne tegningen Takker for tipset! Men skal ikkje sorrund left/right vere litt bak deg men rettet mot hode vist du skjønner? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Høytalerene har ofte vegg feste. Hviss sitte plassen din er intill veggen så kan du jo sjekke den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå