Alliha Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Awwww Går alltid glipp av det når nokon mixar... Men, August, trur eg skal på intents Det er jo i ei helg, og ein dag eller to vekke frå skulen overleve eg Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du ja, men jeg har en stygg mistanke om at eksamen er jævlig nære Intents. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jaja, care i videre skolegang. Men vi får se, en kompis av meg løy og sa han skulle til manchester men så dro han til sør afrika istedet, så alt er mulig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mixer trolig i kveld. Fra 21 tipper jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Denne gongen skal eg få det med meg! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hva mener folket om: http://www.youtube.com/watch?v=_0JLjQVt3Cw Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den var faktisk litt stileg, veldig morsomt å høyra lydane til dei forskjellige artistane Og deeer kom melodien... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Liker respect jeg. Litt spesiell men fet likevel. Men er man på jakt etter morsomme/spesielle sanger må man sjekke ut Tatanka & Zany ft. MC DV8 - The Recepy. Den er faktisk bra også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 The recepy er absolutt underholdane Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Og hva er det ostegreiene? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Cheesy tracks. Dvs. tracks med en mer avansert melodi enn de eldre, enkle melodiene. http://hwradio.net:8000/listen.pls Jeg varmer opp til Darkie tar over, men han har problemer med streamen så sjekk om det bare gjelder han eller om det er min pc som er fucka. Endret 3. mars 2010 av August S Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Ah, danke. Funker forresten fint her Nei, der ble det stille Endret 3. mars 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Og hvis du tuner inn nå kan får du høre en ikke-cheesy melodi, i Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Gjør jeg det feil? Virket fint i 1 minutt (bruker quicktime) Hmm, måtte bare lukke og åpne på nytt Endret 3. mars 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tror du bør bruke iTunes. Har ikke veldig peil på det der, men jeg har den i iTunes og det har alltid funker fint. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det du som spiller nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå