Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt hvorfor ScuL mener at det er så mye dritt i hardstyle scenen. Hahahaha Jeg blir flau. (om Gostosa) Logisk brist her. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg skjønner ikke helt hvorfor ScuL mener at det er så mye dritt i hardstyle scenen. Hahahaha Jeg blir flau. (om Gostosa) Logisk brist her. Hehe jeg ser den, men selv om Gostosa er kommersiell er vel ikke det et symbol på korrupsjon og alt det andre han nevnte? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Andre enn meg som blir litt provosert når man ser detta?! http://www.youtube.com/watch?v=8-nFC3uVDIo...feature=related Hva er det som gjør deg provisert? Dårlig sceneshow?Er jo ikke hardstyle en gang.Hard Dance Mania er vel ikke rettet først og fremt mot hardstyle? så kan se hvem som har påstått det er hardstyle, uansett, jeg har ikke hørt tracket. Endret 8. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjerringa og det kommerse i hele greia er det som irriterer han. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjerringa og det kommerse i hele greia er det som irriterer han. Bra du skjønte det dark <3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 kommers som i kommersielt? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 kommers som i kommersielt?Ja. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Okok, at musikk blir kommersielt er jo ikke akkurat noe nytt da, slik er det jo med det meste, men noen unntak her og der. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Okok, at musikk blir kommersielt er jo ikke akkurat noe nytt da, slik er det jo med det meste, men noen unntak her og der. Dette tilfellet var jo bare drøyt! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 kommersielt vet jeg ikke om er helt rett ord og bruke, ettersom kommersielt defineres "som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig". Vel, ja, dette ligger det selvsagt penger i, og det er sikkert en stor del av greia. Men ikke nødvendigvis mer en en helt hvilken som helst konsert f.eks. Ellers, vil jeg kalle opptredenen for amatørmessig, man kan lett se at hun står deg og kanskje ikke vet hva hun skal gjøre, vel greit nok, men noen greier ihvertfal å fake at dem gjør noe, hun derimot greier ikke det engang. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Altså, det er ikke tvil om at sjangeren har blitt veldig kommers de siste årene. Hvis du hører på noe god hardstyle fra 2003 til 2005 vil du høre at det er mye mindre kommers. Headhunterz lager kommersiell musikk og det er nok det ScuL misliker. Men jeg skal ikke si noe sikkert her om han. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå er det jo ikke slik at kommesiell musikk nødvendigvis er dårligere en ukommersiell musikk. Jeg vet om mye bra musikk som er laget mer eller midnre av kommersielle grunner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 kommersielt vet jeg ikke om er helt rett ord og bruke, ettersom kommersielt defineres "som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig". Det er jo akkurat sånn det har blitt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja og selv om kommers kan være bra er det som regel ikke slik med hardstyle. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Nei, jeg vet at en en artister har tapt seg etter at dem blir mer kommersielle. Har kanskje noe med at plateselskapene presser dem til å produsere musikk i et større tempo, ikke godt å si hvorfor det er slik. Endret 9. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det jeg tror er grunnen er at hele sjangeren ble mer mainstream og det førte igjen til ytteligere kommersialisering av musikken og deretter har det gått helt skeis. Theracords er vel det eneste labelet som ikke er kommers. Selv om Fusion, Titanic osv. er kommers er de fortsatt bra mener jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Du har sikkert rett i det. Mens sånn ellers, skal på Hardstyle DNA om et par uker i oslo, to av dj-ene som kommer er Hardyboy og MagFunction. Noen som har noen eksempler på musikk fra dem, kan ikke si jeg finner noen ting på dem på youtube eller noen ting. http://www.facebook.com/event.php?eid=184219841491 Endret 9. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hardboy er ikke hard, han lager ikke hardstyle. Minner mest om fjortisspop men kan kanskje klassifiseres som jump/tek. MagFunction fant jeg ikke noe av men han promoterer seg i allefall som hardstyle DJ. Du får bare vente å se, du som faktisk får sett. -.- Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Får vente å se ihvertfal, Noisecontrollers har jo ihvertfal et par plater jeg syns er greie, så blir nok bra. Endret 9. februar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå