Alliha Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så det er eigentleg bare som forskjellige scene's? *skuffa* Lenke til kommentar
tainez Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Donkey Rollers- Hardstyle Rockers Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tror Darkstorm må ta over her, siden han var der ifjor. Vil ikke spre falsk informasjon. Men ja, tror det er slik. Donkey Rollers- Hardstyle Rockers Ja? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Går utifrå at han meinar denne songen eier, som stort sett alle donkey rollers sine tracks gjer Lenke til kommentar
tainez Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Går utifrå at han meinar denne songen eier, som stort sett alle donkey rollers sine tracks gjer ORD! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Wow, det var skikkelig saklege innlegg! Men nå som me er inne på donkey rollers, kor mange andre enn meg elske innocent?! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg, jeg, jeg! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 /me setter på Innocent veldig høgt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Innocent er rå bra. Synd jeg bare har pc høytalere å høre igjennom, Blir liksom ikke helt det samme.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 HardBass består av 4 teams som spiller hver for seg og etter hverandre. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg liker egentlig Silver Bullet bedre, men de er jo begge råe. Men IK - X Bass (Yoji Biomehanika with Mc Magika Hardstyle remix) er helt syk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Siden dere plutselig ble så ivrig her i tråden synes jeg dere kan poste noen brae youtube videoer... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg liker egentlig Silver Bullet bedre, men de er jo begge råe. Men IK - X Bass (Yoji Biomehanika with Mc Magika Hardstyle remix) er helt syk. Klassehardstyle. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når jeg hørte Donkey Rollers tenkte jeg automatisk på Innocent! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 HardBass består av 4 teams som spiller hver for seg og etter hverandre. Aha... Takkar for det also: kva skal eg nå gjer for å følge med på releases? har verken ghs eller fear.fm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 www.harderstate.com Folk fra GHS har samlet seg her. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Takkar igjen for info *registrera seg* Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke helt hvorfor ScuL mener at det er så mye dritt i hardstyle scenen. Mulig det er mye tull på gigs o.l. men GHS var da et bra forum syns nå jeg. Er han på Harderstate btw? Edit: Og hvem var de jævlene som var med på å senke GHF? Endret 8. februar 2010 av August S Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Andre enn meg som blir litt provosert når man ser detta?! http://www.youtube.com/watch?v=8-nFC3uVDIo...feature=related Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hahahaha Jeg blir flau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå