DJ_Dark Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Han er gjennomført crap. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Han er gjennomført crap. Må innrømme at allikevel klarer han å få litt plass på hardisken min! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Etter mange utsettelser har jeg framføringen på Tirsdag! Føler meg ganske klar, eneste jeg mangler er Eksempelmusikk! Ingen som kan komme med et godt forslag? Hadde vært supert hvis jeg kunne tatt en video fra youtube fra et av Q-dance eventsa da! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Etter mange utsettelser har jeg framføringen på Tirsdag! Føler meg ganske klar, eneste jeg mangler er Eksempelmusikk! Ingen som kan komme med et godt forslag? Hadde vært supert hvis jeg kunne tatt en video fra youtube fra et av Q-dance eventsa da! eller b2s? eller hardstyle dna, kanskje? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har jo deiset opp en hel del eksempler i den posten jeg hadde for noen sider siden. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja se på den posten. Tuneboy sine eldre sanger er dritbra. Den beste nu stylen i dag kommer fra Da tweekaz mener jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med månedens første post kan jeg med glede si dette: http://hwradio.net:8000/listen.pls DJ_Dark in the mix fra kl 21:00! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hva syns dere om Hardstyle Masterz ft Max Enforcer - Rambo is a pussy? Jeg syns selv den er dritbra, litt samme stil som Doubble Dutch Darkies. Det var noen på GHF som mente den var helt middelmålig, men at den virker bra pga. all nu crapet som kommer ut i dag. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den er kjempebra! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Syns Showtek' nye plate "Analogue Players In A Digital World" var ganske nice jeg Nå er ikke jeg den som hører ekstremt mye på hardstyle, men dette liker jeg Blir Nice med Hardstyle DNA og Showtek til helga Endret 9. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Blir ikke noe Hardstyle DNA på meg desverre, så jeg får gjøre det beste ut av det hjemme. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forresten, hvis de går på baksida av folken, kan de sjå skulen min Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Blir ikke noe Hardstyle DNA på meg desverre, så jeg får gjøre det beste ut av det hjemme. Blir visst ikke dna på meg heller. Billetter er bestillt å greier, Men formen er crappy for tia så får ta det til neste år. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Blir ikke noe Hardstyle DNA på meg desverre, så jeg får gjøre det beste ut av det hjemme. Blir visst ikke dna på meg heller. Billetter er bestillt å greier, Men formen er crappy for tia så får ta det til neste år. Du er hvertfall gammel nok da! Jeg må vente 2 år og noen måneder til jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hardstyle DNA idag! Gjett om jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvem hardstyle konserter er det de gir ut på DVD? Har kjøpt 3 Qlimax dvd'er og Defqon 1, Hørt at det er noen av Sensation og? Er det noen andre Q-dance events som filmes og selges? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kun Defqon og Qlimax. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 HardBass har DVD. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 men det er vel b2s? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Stemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå