Ullsokk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har aldri blitt full på fest, alltid stoppa når jeg har blitt ordentlig brisen. Det er fordi jeg ikke ser moroa av å ligge ved siden av doskåla. Sjeldent jeg gidder å gå på fester med folk på min egen alder. (Med mindre det er noen av vennegjengen min som holder det.) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har aldri blitt full på fest, alltid stoppa når jeg har blitt ordentlig brisen. Det er fordi jeg ikke ser moroa av å ligge ved siden av doskåla. Sjeldent jeg gidder å gå på fester med folk på min egen alder. (Med mindre det er noen av vennegjengen min som holder det.)Akkurat samme med meg. Jeg har gjort dumme ting i fylla men det ler jeg av dagen etterpå. Har alltid bare hatt det skikkelig gøy. Har bare kastet opp en gang på fest, og grunnen var at jeg hadde røyk, snus og snuff samtidig. Jeg har dessuten kommet positivt ut av fester hver eneste gang, det ender alltid med flere venner og oppklarte forhold mellom damer. Men kanskje ikke Darkie var like heldig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Huff, Yellow Minute da. Desidert den dårligste fra NC på år og dager Jeg digger den. Men kanskje ikke Darkie var like heldig. Har kun spydd en gang på fylla og det var pga jeg spiste latterlig mye før jeg la meg. Ellers spyr jeg aldri. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 http://hwradio.net:8000/listen.pls DJ_Dark in tha mixxxxxx Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Konge at du mixer ofte igjen Darkie. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 http://hwradio.net:8000/listen.pls DJ_Dark in mix fra kl 22:30! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Et tips er å stikke innom Q-Dance radioen siden de sender live fra Qlimax akkurat nå. Neste år er min tur! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er faktisk imponerende hvordan de kan kan selge dette som HARDstyle. Dette er det værste og mest kommerse jeg noen sinne har hørt. Jeg skjemmes av å høre på dette. Eneste positive var Isaacs early mix. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Showtek - Generation Kick and Bass Anbefaler denne for de som liker mye ruvende bass. Mutter ble litt sur da hele huset stod å rista i 4 minutter! Forøvrig er Showtek sin "Analogue Players In A Digital World" en av de beste platene jeg har hørt på en stund Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det albumet er faktisk noe av det dårligere jeg har hørt, men sangen du har valgt ut er absolutt en av de beste på albumet. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det albumet er faktisk noe av det dårligere jeg har hørt, men sangen du har valgt ut er absolutt en av de beste på albumet. Smaken er som baken Jeg sliter som regel litt med å finne noe innen hardstyle som jeg liker å høre på, så føler meg heldig om jeg finner noe. Liker generelt Showtek godt. Showtek med "Hold Us Back" er en av favorittene. Har nye headphones, så de siste dagene har det blitt mye lytting! Sennheiser HD280 var ikke feil å velge. Sjeldent jeg betaler 800 kroner for noe som lett varer i 3 år hos meg. Vel brukte penger! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hør på Da Tweekaz, de kommer du garantert til å like. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Sennheiser er ikke et dårlig valg! Du kan høre på meg mixe fra 21! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva synes folket om "Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)"? Synes selv den er herlig! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva synes folket om "Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)"? Synes selv den er herlig! Jeg liker den jeg. Nå hører jeg på Tuneboy - Dirty, den er nice. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kickene er litt tokky på den Showtek remixen. Ellers er den nice. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva synes folket om "Abyss & Judge - Hardstyle Revolution (Showtek Remix)"? Synes selv den er herlig! Forresten; kva syns du om headhunterz? sant han er så jævla bra?! bare elskar den fyren! hardare får du det ikkje! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forresten; kva syns du om headhunterz? sant han er så jævla bra?! bare elskar den fyren! hardare får du det ikkje! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Forresten; kva syns du om headhunterz? sant han er så jævla bra?! bare elskar den fyren! hardare får du det ikkje! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Headhunterz er litt varierende synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå