Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Har aldri blitt full på fest, alltid stoppa når jeg har blitt ordentlig brisen. Det er fordi jeg ikke ser moroa av å ligge ved siden av doskåla. Sjeldent jeg gidder å gå på fester med folk på min egen alder. (Med mindre det er noen av vennegjengen min som holder det.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri blitt full på fest, alltid stoppa når jeg har blitt ordentlig brisen. Det er fordi jeg ikke ser moroa av å ligge ved siden av doskåla. Sjeldent jeg gidder å gå på fester med folk på min egen alder. (Med mindre det er noen av vennegjengen min som holder det.)
Akkurat samme med meg. Jeg har gjort dumme ting i fylla men det ler jeg av dagen etterpå. Har alltid bare hatt det skikkelig gøy. Har bare kastet opp en gang på fest, og grunnen var at jeg hadde røyk, snus og snuff samtidig. Jeg har dessuten kommet positivt ut av fester hver eneste gang, det ender alltid med flere venner og oppklarte forhold mellom damer.

Men kanskje ikke Darkie var like heldig. ;)

Lenke til kommentar

Showtek - Generation Kick and Bass

Anbefaler denne for de som liker mye ruvende bass.

Mutter ble litt sur da hele huset stod å rista i 4 minutter!

Forøvrig er Showtek sin "Analogue Players In A Digital World" en av de beste platene jeg har hørt på en stund :D

Lenke til kommentar
Det albumet er faktisk noe av det dårligere jeg har hørt, men sangen du har valgt ut er absolutt en av de beste på albumet.

Smaken er som baken :p

Jeg sliter som regel litt med å finne noe innen hardstyle som jeg liker å høre på, så føler meg heldig om jeg finner noe. Liker generelt Showtek godt.

Showtek med "Hold Us Back" er en av favorittene.

Har nye headphones, så de siste dagene har det blitt mye lytting!

Sennheiser HD280 var ikke feil å velge. Sjeldent jeg betaler 800 kroner for noe som lett varer i 3 år hos meg. Vel brukte penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...