Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ok. Er det noen god grunn til at TBY lagde en remix av les drums? Kunne han ikke bare kalt den 2 best enemies - les drums? Han er jo 2 best enemies. Vil vel tro at TBY-stilen og 2BE-stilen ikke er lik, selv om det er samme person, så ville han bare enkelt og greit ha en annen mix selv om han hadde lagd den selv. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ok. Jeg blir irritert over n00bs. Han fyren som fikk meg til å starte å høre på hardstyle er ganske dum. Selv om han starta før meg er han fortsatt dum. Han sa at han ikke var fan av TBY og så brukte han likevel les drums i en video av han. Da jeg sa at 2BE og TBY var samme person nektet han å godta det. Han mente også at hardstyle virkelig tok av etter at Hhz startet. Greit nok at jeg ikke er den mest erfarne innen hardstyle men jeg begynner å få litt peiling nå da, klarer å skille nu fra early osv. Det hadde jeg ikke peiling på ifølge han, men men. Godt vi har GHF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Som en kompis av meg sa da han leste hva jeg hadde skrevet: "Liker avslutningen, den er skrevet fra levra!" Grunnen til at det "tok av" etter HHz er at han lagde den så latterlig kommersiell. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vet. Hhz sucks, TBY og Activator eier. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Selvfølgelig må jeg skrive den om Men må prøve å få fram utvikling av hardstyle enklest mulig. Hvis jeg nevner trance og hardtrance, så sitter det sikkert mange spørsmålstegn ved pultene. Noen tips? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vet. Hhz sucks, TBY og Activator eier. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor gjenta deg selv med en times mellomrom? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvorfor gjenta deg selv med en times mellomrom? Jeg skylder på at jeg er full. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Selvfølgelig må jeg skrive den om Men må prøve å få fram utvikling av hardstyle enklest mulig. Hvis jeg nevner trance og hardtrance, så sitter det sikkert mange spørsmålstegn ved pultene. Noen tips? Hardtrance er musikk fra ca 135-140 bpm (var i alle fall det) og de beste eksemplene er vel S.H.O.K.K., Flutlicht og Cosmic Gate. Sanger du kan bruke er Cosmic Gate - Back To earth (S.H.O.K.K. remix) og Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix). Gode eksempler på musikken. Hvorfor gjenta deg selv med en times mellomrom? Jeg skylder på at jeg er full. Du er 15 for faen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Grunnen til at det "tok av" etter HHz er at han lagde den så latterlig kommersiell. "tok av" "tok" høhø also: har ikkje sitt donkey rollers eller noisecontrollers blitt nevnt på dei siste sidene her... nå er dei det edit: endeleg nett på båten: edit2: du kan og sjekke linken min på "faster isn't harder. harder is harder" i signaturen, der er GHF si topp-liste Endret 8. november 2009 av Alliha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Grunnen til at det "tok av" etter HHz er at han lagde den så latterlig kommersiell. "tok av" "tok" høhø Bwahahahaha Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Kommer til å bruke Noisecontrollers - yellow minute som eksempel. Skulle gjerne brukt eksempelmusikk om utviklingen og, men det får jeg nok ikke lov til "/ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Huff, Yellow Minute da. Desidert den dårligste fra NC på år og dager Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Den er hvertfall fengende og folk som ikke hører på hardstyle hver dag kan lett like den :-) Men tenkte å ta med noen bilder av DJ'er innen harder style sjangeren som ser ganske bra ut Tenkte å vise dem at DJ'er kan se bra ut de og Var det ikke ei som heter noe alla Karkoff, karkaroff? Så har vi Miss Jarea. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skylder på at jeg er full. Du er 15 for faen. Ja, hva er problemet? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skylder på at jeg er full. Du er 15 for faen. Ja, hva er problemet? Ja, hva er problemet med å være 15 og drikke? Jeg lurer også på hvordan jeg kan forklare disse begrepene enklest mulig for andre: Screecher kommers = Kommersiellt, akkuratt som Commercial trance? Correct me please Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Drikke seg full i en alder av 15 er jo fjortizzzzz!!1 Kommersiell: lage penger, driter i musikken. Typisk eksempel: Headhunterz, Brennan Heart Screeches: Darkie forklarte det på forrige side. Korsakoff heter hun, men hun lager ikke musikken selv. Catscan gjør det for henne. Hun er kun et image og DJ. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Drikke seg full i en alder av 15 er jo fjortizzzzz!!1Det kommer jo ann på hvordan man drikker da. Fjortisser som drikker fordi det er kult og bare drikker for å bli full er teite. Folk som drikker fordi det smaker digg og fordi det har en hyggelig bivirkning er ikke fjortiss. Jeg liker ikke fjortissfester som er dømt til å gå til helvete akkurat som vi ikke liker sånn tulletechno som blir spilt på mtv. Men dette er vel nok ot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå