Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. :) Jeg blir irritert over n00bs. Han fyren som fikk meg til å starte å høre på hardstyle er ganske dum. Selv om han starta før meg er han fortsatt dum. :) Han sa at han ikke var fan av TBY og så brukte han likevel les drums i en video av han. Da jeg sa at 2BE og TBY var samme person nektet han å godta det. Han mente også at hardstyle virkelig tok av etter at Hhz startet. Greit nok at jeg ikke er den mest erfarne innen hardstyle men jeg begynner å få litt peiling nå da, klarer å skille nu fra early osv. Det hadde jeg ikke peiling på ifølge han, men men. Godt vi har GHF.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må jeg skrive den om :p Men må prøve å få fram utvikling av hardstyle enklest mulig. Hvis jeg nevner trance og hardtrance, så sitter det sikkert mange spørsmålstegn ved pultene. Noen tips?

Hardtrance er musikk fra ca 135-140 bpm (var i alle fall det) og de beste eksemplene er vel S.H.O.K.K., Flutlicht og Cosmic Gate. Sanger du kan bruke er Cosmic Gate - Back To earth (S.H.O.K.K. remix) og Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix). Gode eksempler på musikken.

Hvorfor gjenta deg selv med en times mellomrom? :p
Jeg skylder på at jeg er full. :)

Du er 15 for faen.

Lenke til kommentar
Grunnen til at det "tok av" etter HHz er at han lagde den så latterlig kommersiell.

"tok av"

"tok"

høhø

also: har ikkje sitt donkey rollers eller noisecontrollers blitt nevnt på dei siste sidene her...

nå er dei det :fun:

edit: endeleg nett på båten:

edit2: du kan og sjekke linken min på "faster isn't harder. harder is harder" i signaturen, der er GHF si topp-liste :)

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Den er hvertfall fengende og folk som ikke hører på hardstyle hver dag kan lett like den :-)

Men tenkte å ta med noen bilder av DJ'er innen harder style sjangeren som ser ganske bra ut :p Tenkte å vise dem at DJ'er kan se bra ut de og ;) Var det ikke ei som heter noe alla Karkoff, karkaroff? Så har vi Miss Jarea.

Lenke til kommentar
Jeg skylder på at jeg er full. :)

Du er 15 for faen.

Ja, hva er problemet?

Ja, hva er problemet med å være 15 og drikke? :dontgetit:

Jeg lurer også på hvordan jeg kan forklare disse begrepene enklest mulig for andre:

Screecher

kommers = Kommersiellt, akkuratt som Commercial trance? Correct me please :)

Lenke til kommentar
Drikke seg full i en alder av 15 er jo fjortizzzzz!!1
Det kommer jo ann på hvordan man drikker da. ;) Fjortisser som drikker fordi det er kult og bare drikker for å bli full er teite. Folk som drikker fordi det smaker digg og fordi det har en hyggelig bivirkning er ikke fjortiss. Jeg liker ikke fjortissfester som er dømt til å gå til helvete akkurat som vi ikke liker sånn tulletechno som blir spilt på mtv.

Men dette er vel nok ot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...