Alliha Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 wait... dette var vel hard-trance? men hard-trance er ganske fett, though Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Heftig! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Den var digg, men eg likte ikkje vokalene Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei, hvordan er det med hardstyle konserter for tiden btw? Finnes forsatt Sensation Black/Black? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 BLACK finnes ikke slik den egentlig var. Ellers er Qlimax den 20. eller 21. november. Og jeg var på epic event i går. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 BLACK finnes ikke slik den egentlig var. Ellers er Qlimax den 20. eller 21. november. Og jeg var på epic event i går. Xperience eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Xperience var sykt! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Begynner å bli dårlig med tid før framføringen min nå, så maser jeg litt til jeg! Hva jeg har tenkt til å ta opp: - Litt hva Hardstyle er og stammer fra (Skal prøve å gjøre det litt enkelt så folk kan forstå, Forslag?) - Forklare BPM og hvor mange BPM hardstyle pleier å bruke. - Grunnleggende for hardstyle = Kick, bass, snare osv. - Et lydklipp samtidig som jeg har noen bilder rullende i bakgrunn, (Forslag til sanger? Noisecontrollers - yellow minute? The mentalist - tomorrow? Kommer til å kutte sangen litt også Kom gjerne med Inspill! -Ullsokk1 =) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ble på en måte en blanding av hc og ht rundt 2000. 145-155 bpm vanligvis, litt mindre i eldre hs (140 omkring.) Består av kick, lead, melody, effekter osv. Spill av en The Raiders sang, og en Wildstylez sang. Der hører man forskjellen på early hs og nu-hs. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spill av en The Raiders sang, og en Wildstylez sang. Der hører man forskjellen på early hs og nu-hs. Som hvem da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Oi, det var dette jeg skulle skrive ja. Tar det når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Oi, det var dette jeg skulle skrive ja. Tar det når jeg kommer hjem fra skolen. Var det dette du skulle skrive? Yeye, gleder meg Edit: Drøye skoledager da? =D Endret 20. oktober 2009 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Miko2009 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, da laget jeg en tråd om diverse harde elektroniske musikksjangre. Altså, Hardtrance, Hardhouse, Hardstyle og Hardcore (hadde jeg glemt noen da?). Her kan vi vel stort sett diskutere musikk, events, DJer og produsenter. Og liste opp favoritter og anbefalinger. Et par sanger som ofte blir spilt her er: DHHD - LSD Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco Yoji Biomehanika - Go Mad! Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix) Luna - Mindspace Pavo & Zany - Big Fat Bass Pavo and Blutonium Boy - Floorkilla (Blutonium Boy vs DJ Neo Mix) Jumpstyle Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!! Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som skal på Qlimax her ? Lyst å dra Men ikke noe cash og ingen å dra med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg selger en billett. Ser ingen grunn på å dra på Tokmakz (Qlimax). Sparer til bedre events. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er neste bra som kommer da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå