TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Please help. Hva heter sangen som begynner 3,45 ut i sangen? Har søkt etter sushi lala men finner den ikke. http://www.youtube.com/watch?v=GoabF4KvX3c...feature=related Å en ting til. Hvorfor for jeg bare lagt ut link til youtube? Har prøvd å sette den inn som spesialelement men da funker ikke linken Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Zushi - Lala song Feil stavet i videoen ser det ut som. Husk at når du skal legge ut youtube element må du bare ha bokstavene etter http://www.youtube.com/watch?v=. Så det blir " Se filmen hos Youtube" uten mellomromene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det står jo der. Sushi - Lala Song. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Thanx august. Fant remixen til showtek å den minnte meg mere om den i linken min over. Fikk litt små dilla på den:) Starten var ikke noe særlig men den kom seg etter 3 minutter Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) sidan hc-tråden er død: Se filmen hos Youtube edit: forresten, er dette god hardstyle eller hardcore? Se filmen hos Youtube Endret 9. september 2009 av Alliha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 The Outside Agency er industrial. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 industrial hardstyle? eller bare industrial? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er ikke noe som heter industrial hardstyle. Enten industrial hardcore eller bare industrial. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 okey, takk for svar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Trance Generators – Do Not Follow The Leaders (Twilight Forces Remix) er sinnsykt bra _O_ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Epicness. Lurer på om jeg har bristet noe i foten. Epic å gjøre før Q-Base. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Epicness. Lurer på om jeg har bristet noe i foten. Epic å gjøre før Q-Base. Ja hvordan gikk det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 For å si ifra noen timer før for en gangs skyld! Spiller fra ca 22 i kveld. Blir litt gammel og ny hardstyle. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Wee _O_ Skal tune inn ofc, men hold det early ganske lenge da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 http://hwradio.net:8000/listen.pls Da var man i gang! Epic reverse bass i starten! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er BH - One Blade nu? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tja, er litt usikker på den faktisk. Grenser. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heisann! Det er nå jeg trenger den store hjelpen av dere Harder stylez fan! Jeg har en oppgave i musikk hvor jeg skal ha framføring om en Artist/gruppe/instrument/sjanger. Da tenkte jeg å fortelle dem litt om Hardstyle sjangeren. Vil F.eks. ha med: Hvordan den er bygd opp, forklare begrepet BPM, Litt hva det stammer fra, hva som kjennetegner hardstyle osv. Må også ha med et lite lydklipp. Noen smarte hoder som kan hjelpe meg med å sette opp framføringa? =) Går i 10 klasse. -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 *tenke fort*: Screech, reverse bass, bpm kan du vel?, stammer vel frå hardcore som stammer frå 90-talets gabber. Lydklipp = Noisecontrollers - Yellow Minute eller noko anna frå Noisecontrollers. Eller Donkey Rollers! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Heisann! Det er nå jeg trenger den store hjelpen av dere Harder stylez fan! Jeg har en oppgave i musikk hvor jeg skal ha framføring om en Artist/gruppe/instrument/sjanger. Da tenkte jeg å fortelle dem litt om Hardstyle sjangeren. Vil F.eks. ha med: Hvordan den er bygd opp, forklare begrepet BPM, Litt hva det stammer fra, hva som kjennetegner hardstyle osv. Må også ha med et lite lydklipp. Noen smarte hoder som kan hjelpe meg med å sette opp framføringa? =) Går i 10 klasse. -Ullsokk1 Ha en god struktur i fremføringen og si litt hva du skal fortelle om som en start på fremføringen. Du bør for all del unngå å lese fra manus. Snakk fritt. Du kan starte med å fortelle litt om hva hardstyle er, hvilken genre osv. Deretter historie. Så kan du ta for deg hvordan en typisk hardstyle låt er bygd opp. Da bør du også skille mellom nu og old. Du kan også ta for deg ulike artister og hva som kjennetegner de. Da bør du forklare nøye, siden mange ikke kommer til å høre forskjell på stilen hvis du ikke forteller hvordan kicksa, breaksa og melodien er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå