Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Det er nå jeg trenger den store hjelpen av dere Harder stylez fan!

 

Jeg har en oppgave i musikk hvor jeg skal ha framføring om en Artist/gruppe/instrument/sjanger. Da tenkte jeg å fortelle dem litt om Hardstyle sjangeren.

 

Vil F.eks. ha med: Hvordan den er bygd opp, forklare begrepet BPM, Litt hva det stammer fra, hva som kjennetegner hardstyle osv.

 

Må også ha med et lite lydklipp.

 

Noen smarte hoder som kan hjelpe meg med å sette opp framføringa? =) Går i 10 klasse.

 

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
Heisann! Det er nå jeg trenger den store hjelpen av dere Harder stylez fan!

 

Jeg har en oppgave i musikk hvor jeg skal ha framføring om en Artist/gruppe/instrument/sjanger. Da tenkte jeg å fortelle dem litt om Hardstyle sjangeren.

 

Vil F.eks. ha med: Hvordan den er bygd opp, forklare begrepet BPM, Litt hva det stammer fra, hva som kjennetegner hardstyle osv.

 

Må også ha med et lite lydklipp.

 

Noen smarte hoder som kan hjelpe meg med å sette opp framføringa? =) Går i 10 klasse.

 

-Ullsokk1

Ha en god struktur i fremføringen og si litt hva du skal fortelle om som en start på fremføringen. Du bør for all del unngå å lese fra manus. Snakk fritt.

 

Du kan starte med å fortelle litt om hva hardstyle er, hvilken genre osv. Deretter historie. Så kan du ta for deg hvordan en typisk hardstyle låt er bygd opp. Da bør du også skille mellom nu og old. Du kan også ta for deg ulike artister og hva som kjennetegner de. Da bør du forklare nøye, siden mange ikke kommer til å høre forskjell på stilen hvis du ikke forteller hvordan kicksa, breaksa og melodien er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...