Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om Rock Civilisation da?

 

Og så lurer jeg på en ting til, jeg snakka med en fyr om TBY;

 

Han var ikke så fan av TBY. Jeg lurte da på hvorfor han brukte les drums i en video av seg. Han sa at det bare var TBYs remix av den og at det egentlig er 2 best enemies sang. Er dette et "gyldig argument"? Vil dere si at en remix er ens egen sang?

 

Edit: Og så lurer jeg på enda en ting :p Hvordan definerer man nu style? Er f. eks. Music made addict nu style? Eller hva med Chaser?

Endret av August S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva syns dere om Rock Civilisation da?

 

Og så lurer jeg på en ting til, jeg snakka med en fyr om TBY;

 

Han var ikke så fan av TBY. Jeg lurte da på hvorfor han brukte les drums i en video av seg. Han sa at det bare var TBYs remix av den og at det egentlig er 2 best enemies sang. Er dette et "gyldig argument"? Vil dere si at en remix er ens egen sang?

 

Edit: Og så lurer jeg på enda en ting :p Hvordan definerer man nu style? Er f. eks. Music made addict nu style? Eller hva med Chaser?

Kan prøve å svare på spørsmålene dine så godt jeg kan.

Først av alt, Rock Civilization... drittsang. Som nesten alle sangene hans.

 

2 Best Enemies er Technoboy, et alias av han (det er det jeg har hørt, og det står også på last.fm. Vet ikke om jeg kan stole på det da, så ta det med en klype salt.)

Siden TBY har sin egen 'sound', som ikke er lik 2BE, så remixet han den for å gi sangen en annen touch. Noe slikt. Ble usikker nå, gitt...

 

Må nok vente til DJ_Dark kommer tilbake fra Danmark så han kan gi et svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...