Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 http://hwradio.net:8000/listen.pls Dark mixer ganske ny hs i dag! Sikkert litt random men Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Endelig hadde jeg tid til å høre! God mixing Dark, god start på bursdagen min. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hehe In trouble er nice. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Endelig hadde jeg tid til å høre!God mixing Dark, god start på bursdagen min. Nice! Og gratla med dagen! Hehe In trouble er nice. Den er faen så fet! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Endelig hadde jeg tid til å høre!God mixing Dark, god start på bursdagen min. Nice! Og gratla med dagen! Hehe In trouble er nice. Den er faen så fet! Den er litt gammel tho, jeg ble ganske fort lei av den egentlig. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Den som er så fet? Ja? Man går jo lei av nesten alle sanger, fete eller ikke. Har visst om den lenge også da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Enkelte sangen kan man ikke bli lei av! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Enkelte sangen kan man ikke bli lei av! Sant nok! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Enkelte sangen kan man ikke bli lei av! Du nevner i fleng? (A) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=6WtHIUADps0 bare lurer, noen som har noen å anbefale som leverer like bra som pietpiraat89 på f.ex. youtube? brukere som stanley3x000, reeznl, tobyduohardstyle, jro2310 er folk eg har subscriba som legger ut diverse promoer og nylig realeste songar. men enkelte trur eg har blitt suspended, iallefall tobyduo. edit: hvis du vil ha litt hardcore og, så sjekk ut eyeMJRhardcore edit2: TATANKA project - dj's life edit3: har i det siste funne ut at noisecontrollers = _O_ *ctrl.alt.delete, yellow minute og attack again * Endret 16. juli 2009 av Alliha Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå føler jeg for å høre litt hardstyle. Noe bra som er kommet ut i det siste? Har for det meste hørt trance å techno i det siste. Lei av sove musikk. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nå føler jeg for å høre litt hardstyle. Noe bra som er kommet ut i det siste?Har for det meste hørt trance å techno i det siste. Lei av sove musikk. Noiscontrollers - Ctrl alt delete (vanvittig fet) Technoboy - Ti sento (eller 4 days, samme sang men Ti sento har vokal) Dozer - Relax (konge sang) De sangene er dritbra spør du meg, selv om de ikke er heelt ferske. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Nå føler jeg for å høre litt hardstyle. Noe bra som er kommet ut i det siste?Har for det meste hørt trance å techno i det siste. Lei av sove musikk. Tatact - Taaac! Det nye Activator-albumet Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit) Twilight Forces meet ScuL - Keep Bouncin' Det nye The Overminds-albumet Technoboy & The Prophet - Psycho Ex Carnifex meets Rephex - Groundshaker E.P. Oisann, glemte Tat & Zat - Skeleton og Proud to be Loud. Endret 21. juli 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Noiscontrollers - Ctrl alt delete Minnte meg mye om zany og pavo. Var rå bra den:) Var mye bra. Men fortsatt ingen som klarte å toppe den hær http://www.youtube.com/watch?v=n0LbE8Kkxbg Endret 21. juli 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Se filmen hos Youtube Lite som slår den Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nevn noen hardstyle-artister dere anbefaler? Kun en to-tre stykker. Har tenkt til å utforske litt mer hardstyle enn Blutonium Boy og HWRadio. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Activator Noisecontrollers Wildstylez Da Tweekaz The Overminds Josh & Wesz The KGB's Zany Zatox Tatanka Isaac Donkey Rollers Tuneboy Technoboy Carnifex Rephex Scope DJ Neo The Pitcher Showtek Citizen K-Traxx The Beholder Max Enforcer A-Lusion Kayem Zenith DJ Tatact Duro Wild Motherfuckers Luna Sorry, ble kanskje litt mer enn 2-3. Men der har du nok å browse igjennom. En del er samme personer/grupper med andre aliaser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå