Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter med Qlimax t-skjorte på meg faktisk, men den er fra 2007. Ikke bra event. Det samme kan sies om 08 visstnok.
Sorry at jeg spør mye nå. Men det er ikke så mange andre. 08 virka konge egentlig. Men skal jo ikke dømme ut fra after videoen. Hva var det som var dårlig da? Hvordan foregår egentlig et event?
Lenke til kommentar

Videoene til Qlimax er som regel 1000 ganger bedre enn selve eventet. Spesielt på Qlimax er det veldig mange dophuer fordi de tror det er kult osv. I tillegg er det veldig trangt i forhold til andre event osv. Nei, Qlimax var engangstilfelle for min del!

Lenke til kommentar
Videoene til Qlimax er som regel 1000 ganger bedre enn selve eventet. Spesielt på Qlimax er det veldig mange dophuer fordi de tror det er kult osv. I tillegg er det veldig trangt i forhold til andre event osv. Nei, Qlimax var engangstilfelle for min del!
Hvilke event vil du anbefale da? Vet at Intens og det ene i danmark er de eneste jeg kan dra på, men sånn til når jeg blir 18. :)
Lenke til kommentar

Ja dette var utrolig god hardstyle. Måtte nesten fappe jeg.

Headhunterz er crap. :)
Hva er så galt med de?

Han har evner til å lage gode sanger, men dessverre sløser han det bort på kommersiell nu-style med toktokshit.

Men hans siste (?) med The Prophet er faktisk utrolig god.

Dessverre tror jeg den ikke blir released ... men man kan håpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...