Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hehe. Fet sang er det i alle fall.Ja. Digger alle sangene til TBY men les drums er nok den beste imo. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Langt ifra. Nå er jeg lei av den da, men mtp. hvilken sang jeg gikk lei av på kortest tid så står les drums høyt oppe. Hvilken syns du da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er vanskelig å si. Er så mange gode liksom. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er vanskelig å si. Er så mange gode liksom.Så sant! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Den som spilles nå f.eks. My Little Stalker remix, er latterlig fet. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ja Har du noe peiling på hvor stort hardstyle miljøet i norge er? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er vel ikke verdens største, men det vokser. Dessverre liker de fleste såkalt nu-style. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er vel ikke verdens største, men det vokser. Dessverre liker de fleste såkalt nu-style.Ja.. Var du på Qlimax btw? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sitter med Qlimax t-skjorte på meg faktisk, men den er fra 2007. Ikke bra event. Det samme kan sies om 08 visstnok. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sitter med Qlimax t-skjorte på meg faktisk, men den er fra 2007. Ikke bra event. Det samme kan sies om 08 visstnok.Sorry at jeg spør mye nå. Men det er ikke så mange andre. 08 virka konge egentlig. Men skal jo ikke dømme ut fra after videoen. Hva var det som var dårlig da? Hvordan foregår egentlig et event? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Videoene til Qlimax er som regel 1000 ganger bedre enn selve eventet. Spesielt på Qlimax er det veldig mange dophuer fordi de tror det er kult osv. I tillegg er det veldig trangt i forhold til andre event osv. Nei, Qlimax var engangstilfelle for min del! Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Videoene til Qlimax er som regel 1000 ganger bedre enn selve eventet. Spesielt på Qlimax er det veldig mange dophuer fordi de tror det er kult osv. I tillegg er det veldig trangt i forhold til andre event osv. Nei, Qlimax var engangstilfelle for min del!Hvilke event vil du anbefale da? Vet at Intens og det ene i danmark er de eneste jeg kan dra på, men sånn til når jeg blir 18. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Q-Base, Defqon.1, Qountdown, InQontrol, Hard Bass, Decibel. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Q-Base, Defqon.1, Qountdown, InQontrol, Hard Bass, Decibel. Var du på Decibel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nei, ikke vært på InQontrol og Decibel av de nevnte der. Siste sang nå. Takk for i dag. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nei, ikke vært på InQontrol og Decibel av de nevnte der. Siste sang nå. Takk for i dag. Takk skal du ha. Bra som alltid. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 min sang lagget i natt http://www.youtube.com/watch?v=gMsR5xVKNG8...re=channel_page Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 min sang lagget i natt http://www.youtube.com/watch?v=gMsR5xVKNG8...re=channel_page Ja dette var utrolig god hardstyle. Måtte nesten fappe jeg. Headhunterz er crap. Hva er så galt med de? Han har evner til å lage gode sanger, men dessverre sløser han det bort på kommersiell nu-style med toktokshit. Men hans siste (?) med The Prophet er faktisk utrolig god. Dessverre tror jeg den ikke blir released ... men man kan håpe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Den er jo bra siden han ikke har laget den alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå