DJ_Dark Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Den som spilles nå eller den utrolig tokkye sangen som var før? Den før spilte jeg kun fordi den er så elendig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Likte at du kommer med tracklist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Åja. Trodde det var pga sangen jeg. :!: Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Suger max å måtte vente 3 år på å komme inn på hardstyle events. Er det stor variasjon i pris på events? Hvor lang tid i forveien legges billetter ut for salg og hvor fort blir de solgt ut? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Varierer veldig. Om du drar på store events er de mye dyrere enn mindre. Og hvor fort det selges ut avhenger av event. Noen selges ut på 2 timer, noen på 1 mnd. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 August: allerede neste år kan du reise på summer angel og intents festival Vet at den er jævlig gammel, men jeg får skikkelig gåsehud av denne videoen. Bleeding for the harder styles. [/url] Edit: Og drit i at jeg legger ut gamle sanger. Jeg er helt ny i hardstyle så er masse rå musikk jeg har gått glipp av. Gjerne nevn de jeg hvertfall bør ha fått med meg! disse eier! la inn linker til youtube^^ also: wtf er det som skjer med HARDSTYLE-tråden vår? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvor fort blir qlimax solgt ut da? Høres veldig bra ut å kunne dra på events allerede neste år! Intens virker veldig bra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Qlimax ble vel solgt ut på 4-5 timer. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Såpass ja. Men må nesten vite intens også da, siden jeg kan dra dit neste år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Intents ble solgt ut dagen før tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Spiller fra 21.00 i kveld! Blir et fantastisk sett med god gammel hardstyle samt ny hardstyle. Tune in! Altså 21.00 01 The Beholder & Balistic feat Max Enforcer - Nuclear Reaction (Original mix) 02 Kamui - Thill Kill 03 Citizen - If I Say Stop (same Shit Different Kick mix) 04 Technoboy - Chapter One 05 DJ Guis - Scrubs (The KGB's remix) 06 Zanza Labs - Control The Mind (Original mix) 07 Donkey Rollers - Revolutions (Original mix) 08 TNT - DJ Without a Brain (Technoboy mix) 09 T.A.T. - Track Addicted (Mind Hunterz remix) 10 Alpha Twins - The Dark Side (Original mix) 11 The Hose - My Little Stalker (Technoboy Opera mix) 12 Carnifex - Freaxxling 13 Donkey Rollers - Thunderbeats (Original mix) 14 Deepack - The Prophecy (Original mix) 15 Project One - Rate Reducer (Headhunterz remix) 16 Rephex & ABW - Dangerous Danes (Rephex's Dangerous mix) 17 Dalucia - Lunar (Original mix) 18 Project One - Numbers (Wildstylez remix) 19 DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ remix) 20 Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (original mix) 21 Dutch Master - Taste Me 22 Brian M vs McBunn - Bionic Bass (Original mix) 23 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous 24 ABW - Origin of Wars 25 Speedwave - Mescal (Bud mix) 26 The Prophet - Recession 27 The Nasty Boys - We Are Still Awake (2 Best Enemies remix) 28 The Navigator - Another Shout (mix 1) 29 Donkey Rollers - Immeasurably (Original mix) 30 DJ Activator - June (Original mix) 31 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight Endret 5. juli 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Spiller fra 21.00 i kveld! Blir et fantastisk sett med god gammel hardstyle samt ny hardstyle. Tune in! Altså 21.00 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor01 The Beholder & Balistic feat Max Enforcer - Nuclear Reaction (Original mix) 02 Kamui - Thill Kill 03 Citizen - If I Say Stop (same Shit Different Kick mix) 04 Technoboy - Chapter One 05 DJ Guis - Scrubs (The KGB's remix) 06 Zanza Labs - Control The Mind (Original mix) 07 Donkey Rollers - Revolutions (Original mix) 08 TNT - DJ Without a Brain (Technoboy mix) 09 T.A.T. - Track Addicted (Mind Hunterz remix) 10 Alpha Twins - The Dark Side (Original mix) 11 The Hose - My Little Stalker (Technoboy Opera mix) 12 Carnifex - Freaxxling 13 Donkey Rollers - Thunderbeats (Original mix) 14 Deepack - The Prophecy (Original mix) 15 Project One - Rate Reducer (Headhunterz remix) 16 Rephex & ABW - Dangerous Danes (Rephex's Dangerous mix) 17 Dalucia - Lunar (Original mix) 18 Project One - Numbers (Wildstylez remix) 19 DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ remix) 20 Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (original mix) 21 Dutch Master - Taste Me 22 Brian M vs McBunn - Bionic Bass (Original mix) 23 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous 24 ABW - Origin of Wars 25 Speedwave - Mescal (Bud mix) 26 The Prophet - Recession 27 The Nasty Boys - We Are Still Awake (2 Best Enemies remix) 28 The Navigator - Another Shout (mix 1) 29 Donkey Rollers - Immeasurably (Original mix) 30 DJ Activator - June (Original mix) 31 Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight Virker bra! Og for en gangs skyld var jeg her når du starter, men det har seg sånn at jeg er på hytta med bærbar pc og foreldre til stede -.- Legger du ut DL link senere? =D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 http://stream01.platform02.true.nl:8000/qdance-hard Hør her i steden for. Det gjør jeg. Prophet fra Defqon! Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei folkens! Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den. Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do. Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul".. er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/ noen som veit?? BUMP pl0x Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Darkstorm/DJ_Dark/Taraldzen spiller i dag fra 22:30. Tune in på http://hwradio.net:8000/listen.pls Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Denne gangen skal jeg faen meg få det med meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da var jeg i gang. Link er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå