pittesn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=NkxfY1iMo6I Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det der er harddance spør du meg... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Mixer hardstyle i ca. en halvtime nå, tune in den som vil. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Blir aldri lei av Blutonium Boy - Hardstyle Nation for meg er den selve definisjonen på hardstyle. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den har en drøy basslinje i alle fall. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mhm, nok med bass ihvertfall! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Den er digg ja Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Får nærmest orgasme hver gang jeg hører på den jeg. Eneste låta jeg har holdt på å sprenge PortaPro-et mitt med. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Fear.fm/harder > hard.fm mi meining etter å ha høyrt fear.fm eit par timar for første gong edit: grammar'n'shit Endret 5. juni 2009 av Alliha Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har hørt på Fear.FM jevnlig i nå 2-3 år, og spør du meg er det den beste radiokanalen med hardstyle. Top 40 som lages ny versjon av hver måned er spesielt anbefalt å få med seg, ca tre timer med utrolig bra musikk! Liker også å ta opp fra Fear, blir fort mange timer med musikk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fear.fm! Hørte så sykt mye på den radiokanalen for ett år siden. Nåtildags holder jeg meg mest til hardest - men svipper innom harder til tider. Mye godt som spilles ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hard FM > Fear FM Liker ikke radiokanaler som farer rundt og spiller promos. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei folkens! Jeg leiter etter en trance/dance/techno/hardstyle sang, som jeg bare fikk hørt litt av, men den var fengende og jeg likte den. Den gikk ganske fort, var ei dame som sang, virket litt sånn hoppende/hakkende synging på refrenget, som jeg ikke fikk med meg. Ord og setninger fra sangen jeg hørte er: the way to your heart, the way to your soul eller noe sånt.. også noe med lie, også that its right to do. Har googla og googla men greier ikke å finne noe, noen som kan hjelpe?? Høres ut, og jeg trodde det var noe med Franky B, men jeg fant ikke noe på det. Ingen som kan ha noen anelse om hvilken sang jeg leiter etter? Det er ganske langt ute i sangen de sier "the way to your heart, the way to your soul".. er hvertfall rask sang, og refrenget er sånn hoppende som sagt, de synger en setning hele tida der men den får jeg ikke med meg :/ noen som veit?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan ikke huske noe hardstyle med de lyricsa i alle fall. SKRYTEBILDE: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Heldig !!! The Nasty Boyz - We Are Still Awake (2 Best Enemies Remix) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen som vet hva URL adressen til Q-Dance radioen er, sånn jeg kan få høre på radiokanalen med Screamer Radio? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan anbefale å stikke innom Q-Dance radioen nå, live sending fra DefQon1! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) url? oh wait: radio.q-dance.nl Endret 13. juni 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå