aGal Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Min favorittlåt for tiden er "Angerfist - Spook" Skal si anlegget fikk kjørt seg da jeg guffa den på fult da jeg var på The Gathering i påska EDIT: Glemte jo å spørre, noen som har noe å anbefale. Føler jeg har hørt gjennom det meste av hardstyle/jumpstyle som jeg har, trenger no nytt ! Endret 15. april 2009 av aGal Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Evig takknemlig til den som vet hvilken hardstyle remix/låt denne sangen er med i Salt n pepa - Push it denne kan eg! bare det at det ikkje er hardstyle though... men allikevel, gi meg eit minutt edit: push it 2008 - crazy spirit feat salt'n'pepa trur ikkje det var denne du leita etter... men einaste remixen eg veitt om Endret 16. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan anbefalle deg noe god hardcore IMO: Rotterdam Terror Corps & Paul Elstak - Skull Dominion Evil Activities & Tha Playah - Cold As Me Rotterdam Terror Corps & The Hitmen - Time To Kill Another One Dj Neophyte Vs. Tha Playah - The Ultimate Project Dj Mad Dog - Last Motherfucker Nitrogenetics - Pledge Of Resistance The Viper & G-Town Madness - Let It Bump Tommyknocker - Criminal Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice Amnesys - Elevation Catscan - Future Is Now Amnesys - Raw Generation Promo - Different Breed Of Men (Meccano Twins Remix) Art Of Fighters Vs Mad Dog - Party Starter Neophyte Vs The Stunned Guys - The Soul Collector Hører så og si ikke på hardstyle lenger. Gått lei, rett og slett. Kun litt jeg hører på for tiden, men jeg har for det meste gått over til hardcore. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) hey! the prophet har skifta avatar! men den er ganske stilig, though noko spesielt med det motivet? btw; kor skaffar folk seg musikken? eg finne pakkar på tpb.. men i det sista har det ikkje komt noko særleg :/ Endret 16. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Skifter navn også, til en hardcore DJ (vet, så typisk meg & uoriginalt, men du får se ) EDIT: Det er logoen til Neophyte. Endret 16. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tommyknocker - Criminal Ikke released. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 EA = Euroadrenaline Tenkte det var ganske kjent jeg, men men :-) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Evig takknemlig til den som vet hvilken hardstyle remix/låt denne sangen er med i Salt n pepa - Push it denne kan eg! bare det at det ikkje er hardstyle though... men allikevel, gi meg eit minutt edit: push it 2008 - crazy spirit feat salt'n'pepa trur ikkje det var denne du leita etter... men einaste remixen eg veitt om Det var desverre ikke den. Jeg mener at den sangen har vært i en eller annen sensation black playlist eller noe lignende. FIllern og. Sykt irriterende å ikke vite hva den heter. Driver å hører gjennom alle sangene mine på pcn for tiden, jeg mÅ finne ut hva den heter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 VA-Dance Pollution Remix Collection Volume 4 01 Dark Oscillators-Food For Woofers (Ivan Carsten remix) 02 The Kgbs-Infinity (DJ Phil Ty remix) T.A.T.A.N.K.A Project-DJs Life-(DJUZ016) 01 Djs Life (Extended mix) 02 Djs Life (Radio mix) 03 Djs Life (Acapella) Technoboy-Put Some Grace-(TTC049) 01 Put Some Grace (In Your Face Mix) 02 Put Some Grace (Get The Grace Mix) Dozer - Relax / Hawk-(SPK031-5) 01 Hawk (Original mix) 02 Relax (Original mix) Alphaverb - Go Crazy 01. Go Crazy (Alpha's Empowerment 2009) 02. Go Crazy (original mix) 03. Go Crazy (Intractable One meets Ditrich Koller remix) Crypsis - Statement 2-(MINUS-004) 01 Tuatara 02 Highest Pressure 03 Oppose The Majors 04 Chaser Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete (In Qontrol Anthem 2009)-(Q042D) 01 Ctrl Alt Delete (Original Mix) 02 Ctrl Alt Delete (Kasparov Remix) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Technoboy - Put Some Grace Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Kva skjedde med at du skulle skifte avatar og nick, the prophet? edit: min første mix! listen! Endret 19. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kva skjedde med at du skulle skifte avatar og nick, the prophet? edit: min første mix! listen! '' If you dear!'' Sitter og laster ned nå: 50Kb/s Hvorfor mediafire eller hva søren? RapidshareFTW! Kan gi tilbakemelding når den er ferdig Hvis den noen gang blir det da :O Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fikk så mange tilbakemeldinger på at jeg skulle beholde det, Alliha. Men jeg laster ned nå. Hvilket program brukte du? Også, Rapidshare (Rapidshit) suger. Èn nedlastning pr. halvtime er ikke morsomt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) brukte mediafire fordi det var øverst når eg googla "file hosting" og brukte ikkje rapidshare fordi det suger... Brukte virtualDJ btw: be warned når dykk høyrer den mixen.. det enkelte ting som ikkje skulle ha vore med og enkelte deler bare suge. Endret 19. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg ligger da på 260kb/s fra Mediafire. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Mediafire Har begynt å mixe selv med VirtualDJ, har brukt det 4-5 timer i dag nonstop og jeg elsker det... morsomt! Er selvfølgelig ikke på nivå med Darkstorm, men wrecker ikke så ofte lenger og det er morsomt å leke med effekter. Til deg Alliha, fin start må jeg si. Var et par wrecks o.l. men det lærer du selfølgelig etterhvert hvordan du skal unngå, but I liked it Endret 19. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 but I liked it btw: wrecks = ? Er selvfølgelig ikke på nivå med Darkstorm. globalhardstyle much? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 but I liked it btw: wrecks = ? Wrecks = dårlige overganger. Du "wrecker" overgangen Er selvfølgelig ikke på nivå med Darkstorm. globalhardstyle much? Er vel det jeg kaller meg på alle andre forums og når jeg mixer såe.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bursdagsmixing fra meg kl 22 og 1-1,5 time fremover. Tune in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå