aleksanderro Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hehe, mest sannsynlig blir Qlimax min første konsert. Fyller 18 en måned før, og har flere kompiser som skal ned der i 2010. Edit: Dj Dark, ser du ganske gammal ut da? Endret 26. januar 2009 av aleksanderro Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Argh, når kommer filmen fra i går ut på nett:P Skjønner at det tar tid å redigere og slikt, men jeg er utålmodig. Bildene jeg tok kommer om ikke lenge Jeg er han med det store kameraet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha. De har fortsatt ikke sjekket leg på noen events jeg har vært på da. ! Kor gammal var du første gong? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha. De har fortsatt ikke sjekket leg på noen events jeg har vært på da. ! Kor gammal var du første gong? Var vel 20, men likevel. Ingen av de jeg har dratt med, som da var 18, ble sjekket. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Haha. De har fortsatt ikke sjekket leg på noen events jeg har vært på da. ! Kor gammal var du første gong? Var vel 20, men likevel. Ingen av de jeg har dratt med, som da var 18, ble sjekket. excellent Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HzPVYoY0e3M...feature=related Yoji biomehanika beste djen jeg har hørt på lenge. Sorry lisa lashes du rykket ned til en 2 plass. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HzPVYoY0e3M...feature=relatedYoji biomehanika beste djen jeg har hørt på lenge. Sorry lisa lashes du rykket ned til en 2 plass. fra ca 4.20 kommer det melodi som er i en annen sang.. hvilken? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Den er jo i den som er linket. Er der den er ifra. A Theme From Banginglobe er faen meg epic! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Argh, når kommer filmen fra i går ut på nett:P Skjønner at det tar tid å redigere og slikt, men jeg er utålmodig. Bildene jeg tok kommer om ikke lenge Jeg er han med det store kameraet Nå lå det en haug med bilder ute. Tagget meg på noen jeg Aleksander. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HzPVYoY0e3M...feature=relatedYoji biomehanika beste djen jeg har hørt på lenge. Sorry lisa lashes du rykket ned til en 2 plass. fra ca 4.20 kommer det melodi som er i en annen sang.. hvilken? Har også hørt den en plass men klarer ikke huske hvor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg tar muligvis en mix i kveld Og Headhunterz og Showtek til Norge Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hadde jeg vært atten hadde jeg garantert kommet! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HzPVYoY0e3M...feature=relatedYoji biomehanika beste djen jeg har hørt på lenge. Sorry lisa lashes du rykket ned til en 2 plass. fra ca 4.20 kommer det melodi som er i en annen sang.. hvilken? Har også hørt den en plass men klarer ikke huske hvor. tenkte med en gang på theme from norefjell, men var ikke det gitt.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm, de har fjernet en del Hardstyle på Spotify. Jeg som tenkte å høre på litt Showtek nå. Birger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå skal jo jeg mixe! MindTooth: Headhunterz og Showtek til Norge snart Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå skal jo jeg mixe! MindTooth: Headhunterz og Showtek til Norge snart ehhh, halp? på winamp skifter det bare mellom [connecting] eit eller anna, og [service unavailable] something something? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 første gong eg høyrer på hwradio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå