DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kompis har perm fra militæret til helgen, så kanskje det blir Hardstylefest på meg likevel. Har ikke fått svar fra han ennå da. Forøvrig: Josh and Wesz - Alexes Ikke released Equal Mindz - Together... Aldri hørt om, og tror den er feil tagget.Da Tweekaz - Crowsong Headhunterz - The Lost Soul Done! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Whatevar Er ikke oppdatert på hardstyle-fronten, bare surfer gjennom youtube, hehe. Den Houze Poserz er lik "Low-E - Ridin", så mulig det bare er en cover. Endret 19. januar 2009 av stakan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Youtube er så på tryne. Alle tagger jo filmene feil. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja. Også har jeg "Josh & Wesz - Houze Poserz (Low-E Remix)" i min hardstyle/hardcore mappe. Hmm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Josh & Wesz har vel aldri laget en sang med navn Houze Poserz da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er det jeg tviler på også, så er noen ugler i mosen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Faen ta deg Youtube, faen ta deg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 http://www.youtube.com/user/stanley3x0 Eneste brukern du kan stole på. Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Konge hvis du tar turen stakan Kanskje vi bikker 200 pers! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Double Dutch Darky Take kisses back to Africa They dipped you in a vat At the wacky chocolate factory Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Grandmaster Q - Pleasuredome Lenke til kommentar
Bata Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det jeg lurer på dette med hardstyle... Det er som regel litt kjipe simple melodier med en ALT for hard beat i bakgrunnen, hva er det som appelerer til folket? Jeg mener, melodiene er ofte så enkle og kjedelige at det er flaut å høre på det. - Hvorfor liker folket dette? Er det fordi det er så simpelt at selv de værste speedhodene klarer å følge melodien under heftig rus? Eller er det rett og slett fordi alle annen musikk blir for komplisert? Eller at det er morsomt å hoppe til en bassbeat som er så hard at høytalerne skurrer? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det jeg lurer på dette med hardstyle... Det er som regel litt kjipe simple melodier med en ALT for hard beat i bakgrunnen, hva er det som appelerer til folket? Jeg mener, melodiene er ofte så enkle og kjedelige at det er flaut å høre på det. - Hvorfor liker folket dette? Er det fordi det er så simpelt at selv de værste speedhodene klarer å følge melodien under heftig rus? Eller er det rett og slett fordi alle annen musikk blir for komplisert? Eller at det er morsomt å hoppe til en bassbeat som er så hard at høytalerne skurrer? Mye enkle melodier, men jeg synes at en enkel melodi (type Double Dutch Darkies) er bra. Jeg legger mer vekt på hvordan kicken er i en sang enn melodien. Når jeg hører på en sang, gleder jeg meg ikke til melodien (i 90% av tilfellene), men kicken. Kanskje fordi jeg er mer en hardcore type. Hmm. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Melodiene er ikke alltid så veldig simple da, men det er jo hvordan folk ser på det. Det som gjør en sang fet er fet(t) kick, melodi, break, build-up og mellom melodiene om det finnes. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Showtek - FTS Er vel den egentlig den eneste hardstyle låten jeg virkelig liker... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Showtek - FTS Er vel den egentlig den eneste hardstyle låten jeg virkelig liker... Den er så... hva skal man si... soft Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 FTS er feeet. Elsker talen inni sangen. Forøvrig ser det ut til at det blir Hardstylefest på meg i dag likevel. Såfremt det er flere billetter i døren når vi kommer frem. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Talen er det einaste kule i fts... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Talen er det einaste kule i fts... Enig. Alt annet er weak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå