lokeland Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Blir litt vanskelig ettersom vi da er i Ålesund. =P Skal feire jul og nyttår hos svigers i år og kommer ikke hjem før i januar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Blir litt vanskelig ettersom vi da er i Ålesund. =PSkal feire jul og nyttår hos svigers i år og kommer ikke hjem før i januar. Da tar dere turen derfra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Blir litt vanskelig ettersom vi da er i Ålesund. =PSkal feire jul og nyttår hos svigers i år og kommer ikke hjem før i januar. Da tar dere turen derfra! Ta turen ned for til Oslo for å så dra opp igjen, midt i romjula? Spøkefull du er. =P Endret 13. desember 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Blir litt vanskelig ettersom vi da er i Ålesund. =PSkal feire jul og nyttår hos svigers i år og kommer ikke hjem før i januar. Da tar dere turen derfra! Ta turen ned for til Oslo for å så dra opp igjen, midt i romjula? Spøkefull du er. =P Jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Donkey Rollers - LMPSJNK Hadde visst ikke hørt denne før. Den er jo crazystyle! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Donkey Rollers - LMPSJNK Hadde visst ikke hørt denne før. Den er jo crazystyle! Den er digg som faen, men liker versjonen de spilte på BLACK best Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 LMPSJNK er digg Har hørt på World Domination av Hard Onez i det siste. Neppe ny (antar jeg) men synes den er veldig bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Carnifex remixen pisser på originalen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Den skal jeg ikke si meg uenig på nei! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Her er 'Topp 10 2008'-listen min: 1. Dozer - Church of the Darkside 2. Donkey Rollers - The Last City On Earth 3. Technoboy feat. Shayla - Oh My God 4. Zany and MC DV8 - Distorted 5. Mad@faq - Make some Noise (T.A.T Remix) 6. Zairon - Stand Up (Zatox Piano Mix) 7. Frontliner - Tuuduu 8. Tat and Zat - Skleroxx 9. Brennan Heart - Faith In Your DJ 10. A-Lusion - Voodoo Hvordan er deres lister? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fin liste Kaggen Her er 'Topp 10 2008'-listen min: 1. Rephex & ABW - Nuclear 2. Coone - Earthquake 3. Unknown - Take On My Bootleg 4. Haze - Fact 5. Scope DJ - Rock Hypnotic 6. Citizen - People Won't Like This 7. Freqs vs N3ck & Deception - Ta Reine 8. Pradera - 10 Words 9. Max Enforcer - Loudness 10. Ivan Carsten - Amazing Combination Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Min liste: Citizen - People Won't Like This [blq Records] Davide Sonar & MBG - Your Mind [scantraxx Italy] Donkey Rollers - Voice Of Conscience [Fusion Records] Dozer - The Legacy [superplastik] Headhunterz - Subsonic [scantraxx Reloaded] Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix) [seismic Special] Project One - The Story Unfolds [scantraxx Reloaded] Showtek - Black 2008 [Dutch Master Works] Tatanka & Zany feat. MC DV8 - Connection [Zanzatraxx] The KGB's - Yerba Diabolika [Dance Pollution] Now, if you'll excuse me I'm gonna go get hammered. Godt nyttår! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 9000. post på forumet = min top 10 for 2008! 01 Max Enforcer - Loudness (Original mix) 02 The Pitcher - Karma/Titan 03 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic mix) 04 Noisecontrollers - Venom 05 Rephex & ABW - Nuclear (Rephex mix) 06 Luna & Dutch Master - The Scene (Original mix) 07 Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) 08 Kayem & Likquid - Thugz on Dub/Illusion 09 Josh & Wesz - I Got You 10 Frontliner - Spacer Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser på listene deres at jeg har glemt noen låter, så burde oppdatert listen min. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mixing av min top 10-liste fra kl 21.00 i kveld. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser man det ja, fortsatt liv i denne tråden. Får få denne tilbake i mine innlegg. Er det noen som har tenkt seg på Summer Angel her? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, og jeg har vel snakket med deg om det på GHF og tror jeg Om du har det samme navnet der. Mener å ha sett deg der. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, går under samme navnet der, men gjør du det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er Darkstorm der jeg. Kanskje ikke alt for vanskelig å skjønne med dette navnet jeg har her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå