W Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Slike som Question Mark Question Mark - The Birds Den er konge! Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Slike som Question Mark Question Mark - The Birds Den er konge! Ja, den er kul den. Har den som vinyl. Er veldig lei av den, men det skjer at jeg hører på den. Anbefaler 2 låter: F.S.O.L - Papua New Guinea (Marco V Mix) Dropzone - Vibrationz Endret 30. mai 2005 av ThaMezzy Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Paul Maddox mixen av The Birds er også tøff edit: Fikk du PMen ThaMezzy? Endret 30. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
W Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dave Holmes - Samsara [Jon Doe rmx] Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Bare nevner noen kule tunes jeg: Bulletproof - Say Yeah Nik Denton V's Paul King - Spacehopper E-Trax - Let's Rock Smokin' Bert Cooper - Gettin' Warm Jon Bishop - I'm In Control John Whitemann - Can't Beat The System (Ingo Remix) Satelite Kidz - Funky Nuts (Sangen i Tidy's Webside Intro) Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 F.S.O.L - Papua New Guinea (Marco V Mix) Den er vel ikke spesielt hard? Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 F.S.O.L - Papua New Guinea (Marco V Mix) Den er vel ikke spesielt hard? Er en hardtrance / hardhouse tune. Den har ikke verdens værste take-off nei, men den er i de to kategoriene. Lenke til kommentar
W Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Succargo - Once Again Succargo - Get it higher Ian M - Dreamer Hani - Baby Wants To Ride The Grand - Reload Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Succargo - Once AgainSuccargo - Get it higher De er utrolige konge! Ihvertfall Once Again! Lenke til kommentar
W Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) DJ Noizer & MC Drokz - Hardcore (Noizer Remix) Endret 2. juni 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Paul Glazby - Rough N Tough The Organ Donors - In Power The Phat Controller - Close Attention Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Paul Glazby - Rough N Tough Den er rå! Kan lage en liten liste med sanger som jeg liker, jeg har sikkert nevnt dem før eller at dem er nevnt av noen andre før men jeg har lite å gjøre 12 Inch Thumpers - 9 Inch to Bar (Paul Glazby Mix) Paul Glazby - Kick It Paul Glazby - Tension Paul Glazby - Rough 'n' Tough Project Mayhem - Claim the Future Disco Brothers - The Sound Disco Brothers - Final Frontrier E-Wok - Go Back BK - Blow Da Joint BK - Revolution Stimulant DJs - Blow Da Roof Stimulant DJs - No Other Stimulant DJs - No Other (Tidy Boys mix) Stimulant DJs - Rebelz Storm - Time To Burn (Nick Sentience Mix) Mauro Picotto - Komodo (Nick Sentience Mix) Lee Haslam - Music Is The Drug Lisa Pin-Up - Baddest Mutha (Ingo Mix) Colors EP 2 - Orange Ingo Star & Nick Lunn - Wait A Second Haziza - One More (Flash Henry mix) Chris C - A Drop Of The Hard Stuff Chris C - Frefall (Beatniqz Mix) Ingo - My house Knuckleheadz - You Can Feel It Signum - What Ya Got 4 Me? (Vocal Mix) Jon Bishop - I'm In Control Nick Sentience - Discotech Nick Sentience - Ride The Groove Nick Sentience - Freedom Succargo - Get it Higher Succargo - Once Again Question Mark - The Birds Paul Clarke - Speakers Burn Tidy Boys vs. Tidy Girls - Blow Da Load Andy Farley - Out Of Control Andy Farley - Out Of Cotrol (Avis van Rental Mix) E-Trax - Let's Rock (BK Mix) Perfect Phase - Slammer Jammer Rahcel Auburn - Lexa Lexa (Ready Eddy Mix) Rachel Auburn - Kay Merry Go Round Rachel Auburn - Bass Keeps Pumpin BK & Andy Farley - Beef Jerkey Det er det jeg husker, kommer kanskje med noe mer etterpå idag. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Damn, Stish! Hardstyle God - Don't Fuck With Me Hardstyle God - Message To The World Hardstyle God - Prepare To Die (Extreme Mix) Hardstyle God - Terror (Hard Mix) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hardstyle God var faktisk lit tøft, jeg hørte Don't Fuck With Me og Terror (Hard Mix). Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ganske hardt egentlig. Donkey Rollers - Sound Of The Beast (DJ Zany Remix) Den er rå! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Men jeg må si at hardhouse er mye hardere. Og jeg kan ikke skjønne at du ikke liker hardhouse egentlig. Den lille lista jeg ga der oppe, der er det mye å høre på om du har lyst til å starte å høre på hardhouse. Det er egentlig litt likt hardstyle. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg har vel egentlig ikke sagt at jeg ikke liker hardhouse i det hele tatt. Jeg synes bare det er mye jalla musikk i den sjangeren (det er det vel egentlig i alle sjangre, men hardhouse er vel en sjanger jeg har merka det mye i). Men kanskje det er jeg som ikke har hørt nok. Skal prøve det du har anbefalt. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Jeg har vel egentlig ikke sagt at jeg ikke liker hardhouse i det hele tatt. Jeg synes bare det er mye jalla musikk i den sjangeren (det er det vel egentlig i alle sjangre, men hardhouse er vel en sjanger jeg har merka det mye i). Men kanskje det er jeg som ikke har hørt nok. Skal prøve det du har anbefalt. Godt godt! Jeg er ganske sikker på at du kommer til å like noe av det ihvertfall, om du får hørt noe da. Det er trosalt litt vanskelig å få tak i. edit: Glemte denne kongesangen: RR Fierce - Neruonex (Nick Sentience) Endret 3. juni 2005 av Stish Lenke til kommentar
W Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Heavens Cry - Til tears do us part [Flash Harry rmx] 4 Motion vs 12" Thumpers - Its over the line [Tidy Boys home made mix] Guyver - Man on the Moon Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vet ikke om den er nevnt men i hvertfall så er jo dette den beste av dem alle, og for ikke å glemme at det er en klassiker: Tony De Vit - The Dawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå