DJ_Dark Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Tror den fra Black 2006 CDen kun har blitt pitchet opp.. Lenke til kommentar
Cissa90 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Godt mulig, men fremdeles høres det mye fetere ut! Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Showtek - Dominate Fått dilla på denne i det siste. Max fet låt. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) The KGB's - Yerba Diabolika (Dance Pollution/POLL293) Release date: - A1. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY rmx) B1. The KGB's - Yerba Diabolika (Original mix) ------- Frontliner - Muzyk / Self Depraction(Scantraxx Silver/SCANSL002) Release date: 08.09.2008 A1: Frontliner - Muzyk B1: Frontliner - Self Depraction Samples ------- Brennan Heart & Frontliner - Search For More ------- Blademasterz - Audiometric ------- Endret 28. august 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gidde å skrive dem opp når de ikke er released a.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Men da har vi noe å glede oss til. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Denne er i hvertfall utgitt: Luna & Dutch Master - The Scene (Dutch Master Works/DMW030) A1. Luna & Dutch Master - The Scene B1. Luna & Dutch Master - Copies are Faking B2. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Liker du hardcore: Hør Nosferatu - Enemigo Del Estado og Outshine Any Agency. Bedre enn Angerfist tbh. Og så har vi; Luna - Who we are Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008, Crump (2008 edit ftw), Gaia (2008 edit ), Hocus Pocus, Night after Night, osv. Frontliner - Spacer / Tuuduuu / Waphole. Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix) Abyss & Judge - Hardstyle Revolution SMD - Helemaal kapot / Just Like You / All for the thrill osv..gidder ikke å skrive mere. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mye bra der. Vi har forresten en tråd for elektronisk hardcore som er altfor lite liv i. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Denne er i hvertfall utgitt:Luna & Dutch Master - The Scene (Dutch Master Works/DMW030) A1. Luna & Dutch Master - The Scene B1. Luna & Dutch Master - Copies are Faking B2. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit) Endelig litt tilbake til den gamle hardstylen! Helt sykt fete sanger! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 For dere som digger hardstyle så blir det hardstyle fester i Norge nå! Bli med denne gruppa: http://www.facebook.com/group.php?gid=91138725248 Release party er 24 Oktober med Brennan Heart, Da tweakaz og Miss Jarea! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 The Prophet - Chubby The Prophet - Fuck_R (SCAN039)(ikke utgitt) Donkey Rollers - Voice Of Conscience Donkey Rollers - LMPSJNK (FUSION046 - 5) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kaggen, Fuck_R er jo mye bedre enn Chubby! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kaggen, Fuck_R er jo mye bedre enn Chubby! Nehei! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jo, er jo den første Prophet spiller på settet sitt på BLACK. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikke drep meg om jeg kommer med et veldig idiotisk inlegg. Jeg er temmelig uvitende innen hardstyle, men uansett: Jeg driver med et prosjekt som er irrelevant i forhold til hva jeg er ute etter. Jeg trenger noen sanger som inneholder melodi, vanskelig å forklare men slik som det er på 3:06 på Denne sangen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Ikke noe dumt spørsmål det. Det enkleste for deg er vel å søke på Technoboy (som er TBY) og liknende aliaser. Det vil si Builder, Hunter, Dark Oscilliators, Citizen, The Hose, Speedwave, The Raiders, The KGB's og Hardstyle Masterz. Håper det hjelper og spør gjerne mer. Slenger på noen releases og: Haze - Swift Define-(DMW032) 01 Swift 02 Define Max Enforcer - Loudness-(SMCSP009) a1 Loudness (Original Mix) b1 Loudness (Hardstyle Masterz Remix) Project One - Best Of Both Worlds Rate Reducer-(SCREL013) a1 Best of Both Worlds b1 Rate Reducer Showtek Ft DV8-Hold Us Back Back 2 Reality-(DMW033) 01 Hold Us Back 02 Back 2 Reality Tatanka - Borderline-(DJUZ014) 01 Borderline 02 Borderline (Parto Mix) Squarehead - Forecast-(KAT055) 01 Forecast (Original mix) 02 Forecast (Kingsman remix) Endret 11. oktober 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg veit jeg kommer til å høres jævelig noob ut når jeg sier følgende, men det driter jeg i hehe. Jeg skal spille en del hardstyle på en hyttetur/fest om 2 uker så trenger litt anbefalinger. Det jeg trenger tips om er hardstyle mellom 2000 og 2008 og da tenker jeg på SLAGERE. Ingen nisje musikk eller noe sånt, rett og slett kun den aller øverste laget av kremen. Hvis noen hadde vært så utrolig snille å laget noen anbefalinger [/b]på releaser[/b], ikke single tracks, så hadde det vært uhyre hjelpsomt. Gjerne også hvis det kommer noen anbefalinger så si hvilket årstall det er fra Svar som "last ned alt av Zany, alt han lager er fett!" sier meg ingenting. Helst artist + tittel på låt/release Setter UTROLIG stor pris på svar da det sparer meg utrolig mye tid å sitte å høre igjennom samples på nettet herfra til evigheten. Jeg trenger bare en 20-30 låter så klarer jeg meg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå