embark Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Lowriders - Don't Get Back Showtek - Shout Out (Donkey Rollers Mix) Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Italian Hardstyle Vol. 1310.N6ck & Decepticon meet Acti - I Run NY Din tur til å bomme: Det er N3ck & Decepticon .. og det er jeg fullt klar over. Bare kopierte tracklisten jeg. Og gratulerer med dagen alle sammen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som kan anbefale noen gode skiver. Jeg prøver å utvikle meg litt musikalsk. Veit ingenting om hardstyle. Gi meg noen skiveanbefalinger! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noen som kan anbefale noen gode skiver. Jeg prøver å utvikle meg litt musikalsk. Veit ingenting om hardstyle. Gi meg noen skiveanbefalinger! Se forrige siden, der jeg har nevnt 5 releases. Mye fett der! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tat & Zat - Scary Track Tat & Zat - Skleroxx Dutch Master - Back to the Real Style Dutch Master - Flashback Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg elsker hardstyle, produserer det selv, men er ikke så flink enda da www.myspace.com/djkimmag skal skifte navn snart, noen som vet om et fint hardstyle navn ? Holder på med en syk sang akuratt nå også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tat & Zat - Scary TrackTat & Zat - Skleroxx Dutch Master - Back to the Real Style Dutch Master - Flashback Tat & Zat = Dutch Master = En skikkelig skuffelse! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg elsker hardstyle, produserer det selv, men er ikke så flink enda da www.myspace.com/djkimmag skal skifte navn snart, noen som vet om et fint hardstyle navn ? Holder på med en syk sang akuratt nå også Noe av det var bra, 'Darkness from undergroud' falt best i smak. Vart rotete rundt 1:35 på Soundbase når du speeda opp basslinen og ikke synthen. På bl.a. 'Face The Speakers' var det noen steder bare tre takter rett før låta kom inn i en ny fase, ikke så bra når resten av låta går i 4/4. Men for all del, du produserer bra til å være en 15-åring. Btw, visst du poster i Egenprodusert-forumet kan det hende at flere gir feedback. Endret 20. juni 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var rett og slett ikke bra musikk! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var rett og slett ikke bra musikk! Ja, for du var mester som 15 åring.. Gi heller kritikk en slike utsagn kanskje? Synes noe var bra jeg og.. Stå på videre.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det var rett og slett ikke bra musikk! Ja, for du var mester som 15 åring.. Gi heller kritikk en slike utsagn kanskje? Synes noe var bra jeg og.. Stå på videre.. Sier ikke at jeg var noe god, men jeg sier det som det er. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Skal brenne en cd med maksimal bass. Da mener jeg BASS! Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ikke gå for nu-stylen i alle fall. Gå for mer gammel eller dark hardstyle Carnifex Hard Onez osv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) RELEASES: VA-Scantraxx Unreleased Volume 1 01 The Masochist - Killing Classixx (Classical Edit) 02 The Prophet - The Force (Defqon 2007) 03 Triple X - My Beatz (Original Mix) 04 Hardheadz - They Know (Original Mix) 05 Jdx - Kick It In Ur Face (Remix) 06 The Prophet - Rammulluhh (Original Mix) 07 Abject - Feel So Good (Original Mix) 08 The Prophet - Blackout (Sensation 2005) 09 Jdj And D Sonar - Y.R.M.L. (Prophet Kik Mix) 10 A-Lusion - Perfect It (Divided First Mix) 11 Brennan Heart - Pitchin (Original Mix) 12 Blademasterz - Masterblade (Start Of The Acid War) 13 The Prophet - Sexx Druxx (Sensation 2005) 14 The Prophet And Davide Sonar - Jump It (Original Mix) 15 Antifact - Path Of Righteousness (Original Mix) 16 The Prophet And Duro - Earprotection (Original Mix) 17 The Prophet And Jdx - The Dream (Original Mix) 18 The Prophet - Outburst (Defqon 2007 Laser Track) 19 Frontliner - Tuuduuu (DJ Tool) 20 Brennan Heart - Revival X Rm-X (Reverze 2006 Edit) 21 The Prophet And Zatox - Prozaxxx (Original Mix) 22 The Prophet And Brennan Heart - Payback (Testmix 3) 23 Unknown Analoq - Triplet Overkill (Original Mix) 24 The Prophet - Revolt (Original Mix) 25 The Prophet And Deepack - Stampuhh (Sensation 2005 Edit) 26 The Masochist - Kill The Remix (Sensation Edit) A-Lusion - Voodoo Guidelinez-(SCANTRAXX036) A1 Voodoo B1 Guidelinez IG Bounce And Darqtai - Jenny And Chantal E.P. 01 Prime Ass (Live Violin Mix) 02 Damn That Dj (Original Mix) 03 Queen Bitch (Original Mix) Endret 27. juni 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) RELEASE!! Headhunterz and Wildstylez Present Project One - The Album 01 Prelude 02 Life Beyond Earth 03 The World Is Yours 04 Fantasy or Reality 05 Best of Both Worlds 06 Numbers 07 Halfway There 08 The Story Unfolds 09 The Art of Creation 10 Its a Sine 11 Rate Reducer 12 Raiders of the Sun 13 The Zero Hour Endret 4. juli 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
mathiasjl92 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dette hører jeg på : http://www.internet-radio.org.uk/stations/hardstyle/ Lenke til kommentar
W Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 RELEASE!! Headhunterz and Wildstylez Present Project One - The Album 01 Prelude 02 Life Beyond Earth 03 The World Is Yours 04 Fantasy or Reality 05 Best of Both Worlds 06 Numbers 07 Halfway There 08 The Story Unfolds 09 The Art of Creation 10 Its a Sine 11 Rate Reducer 12 Raiders of the Sun 13 The Zero Hour Nydelig å finne denne etter en ukes ferie! Hører igjennom nå, veldig bra så langt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Noen av sangene er bra der. Flere av dem er skikkelig dårlige. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noen som har vært på siden til sensaton black? Noen som vet hvilket sanger som kommer opp når man velger showtek, headhunters og marcel woods. De er sykt bra, og hadde vært kult om noen viste hva de heter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvis du ser videre på folka, dvs bare la musikken gå, vil du høre at det er livesets som de har lagt inn der. Uansett.. Tilbake til spm ditt: Headhunterz: Headhunterz - The Sacrifice Showtek: Showtek - Hold Us Back (Ikke gitt ut) Marcel Woods: Vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå