Kaggen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Den heter Revival X QMI som har rota.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Sant det. Jeg som roter også Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 HARDSTYLE FTW Det er noe jeg lurer på, hvorfor handler det egentlig så mye om dop/drugs i Hardstyle sanger? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 HARDSTYLE FTW Det er noe jeg lurer på, hvorfor handler det egentlig så mye om dop/drugs i Hardstyle sanger? Har lenge lurt på det samme.. Er vel fordi hardstyle er en slags undergrunnsmusikk. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 HARDSTYLE FTW Det er noe jeg lurer på, hvorfor handler det egentlig så mye om dop/drugs i Hardstyle sanger? Har lenge lurt på det samme.. Er vel fordi hardstyle er en slags undergrunnsmusikk. Hvorfor har ikke tech house tekster om drugs da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei.. Anbefaler http://www.musicincontrol.nl/index.php/category/livesets/ Masse kult det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noisecontrollers - Shreek VA - Noisecontrollers vs. Technoboy - The Battle (CDDA) Release date: 20-3-2008 2CD Digidance CD 1 Noisecontrollers: 1. Zany & DV8 - Anthem 2. The Pitcher - Karma 3. Dozer - Church Of The Darkside 4. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Rmx) 5. Zany & DV8 - Distorted 6. Dozer - Phantom 7. Noisecontrollers - Rushroom 8. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Music 9. Noisecontrollers - Shreek 10. Brennan Heart - Faith In Your Dj 11. Showtek - Scratched 12. Noisecontrollers - Venom 13. Headhunterz - Subsonic 14. Frontliner - Tuuduu 15. Pavo - Elektronik 16. A-Lusion - Veritas 17. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Dj Zany Rmx) 18. The Beholder mts. Zany - Fear Reigns Today CD 2 Technoboy: 1. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Dj Activator Rmx) 2. Girls Of Hardasia - A Little Beat More 3. Hunter - I Shot The Blender 4. Zappaman - Rude Talk 5. Technoboy - Rage 6. The KGB`s - Superdisco 7. Starcreatorz - Killzone 8. Headhunterz & Wildstylez - Project One 9. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light Of The Dark 10. Citizen - 1980 11. Dj Activator - 7 Deadly Sins 12. The Hose - I Survived 13. 2 Beast Enemies - Les Drums 14. K-Traxx - Straight On 2007 15. Tatanka mts. Headhunterz - Call It Music 16. The Nasty Boy - Angel Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Sebulba - Shut It Down / Fuckin Sensibility (DJURED016) 01 Shut It Down 02 Fuckin' Sensibility Endret 22. mars 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 The prophet - Arise :love: Er nok ikke Prophet som har den du. Da Bulldozer Project har lagd originalen, som er hardcore. Du tenker vel på enten hardstyleremixen av Zany and The Beholder, eller DJ Rob's. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 The prophet - Arise :love: Er nok ikke Prophet som har den du. Da Bulldozer Project har lagd originalen, som er hardcore. Du tenker vel på enten hardstyleremixen av Zany and The Beholder, eller DJ Rob's. Ja er da bulldozer project ja.. Men tror det er en prophet remix ellernoe.. men anyways.. Den er digg Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bulldozer project Choon!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Unødvendig bump. Dette vil ikke cun bli glad for Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sorry at jeg ikke sitter paa nettet i Zambia hele dagen da! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 HARDSTYLE FTW Det er noe jeg lurer på, hvorfor handler det egentlig så mye om dop/drugs i Hardstyle sanger? Fasitsvar: Fordi alle som lager Hardstyle har elendig fantasi og kreativitet, så da blir det eneste relevante igjen, dop . Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 HARDSTYLE FTW Det er noe jeg lurer på, hvorfor handler det egentlig så mye om dop/drugs i Hardstyle sanger? Fasitsvar: Fordi alle som lager Hardstyle har elendig fantasi og kreativitet, så da blir det eneste relevante igjen, dop . Du har rett i det, finnes mye dritt Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 En del nytt på HS fronten. Audio Damage - Speaker Buster 01.Bounce & Shake 02.Hate 03.Show U How To Rock 04.Breakn It Zatox - So High 01.So High 02.Feel The Bass Donkey Rollers - The Last City On Earth / Thunderbeats 01. The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008) 02. Thunderbeats (InQontrol Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå