embark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må bare nevne en hardstylesang: Deepack - The Prophecy Så forbanna ond den sangen høres ut! Kanskje ikke så rart den var nummer 666 på winamp-lista mi (sammentreff... eller...?) Lenke til kommentar
W Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ikke fortell meg at dere sitter rolig i sofaen og koser dere med dette? Hjelpe meg. Sitter ikke akkurat rolig i sofaen når jeg hører på dette, men er digg å høre på når jeg sitter foran pcen og spiller eller no sånt. Jeg har ingen problemer med å sitte i sofaen og høre på dette, bilen er også en super plass til slik musikk. Må legge til at det er helt genialt å høre på mens man trener! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Må bare nevne en hardstylesang: Deepack - The Prophecy Så forbanna ond den sangen høres ut! Kanskje ikke så rart den var nummer 666 på winamp-lista mi (sammentreff... eller...?) Der er rett og slett deilig. Skal leite en stund for å finne ting som er like geniale som den. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ricky Le Roy - Metempsicosi Lenke til kommentar
W Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Anbefaler albumet Hardcore Heaven 2003. Konge album! Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kan ikke si jeg hører så mye på Hardcore, men kan det sånn: Ophidian = Lenke til kommentar
W Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Contraption - Higher, Forever (Breeze & Styles Remix) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ellers så er Midi Miliz/Spirallianz utrolig fett. Hybrid av techno og psytrance Spirallianz - Patchfinder Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Spirallianz - Patchfinder Den er genial. Deepack - Here's Johnny! Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hehe, fant ut at det stod "Luna" på kompressoren til fattern i dag, så i den annledning: Luna @ In Qontrol 19-03-2005 Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Disse tror jeg passer inn i denne tråden DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle Southstylers - Pwoap Southstylers - Wicked Generation Da Tekno Warriors - The Beat Kicks (Tekno Mix) Unknown - Schranz Slippy Hardcore Brothers - Lost Minds Miss Kitty - Party People Hoffman & Joyce - The Soul of Cell Jon The Baptist - Angel (Trance Generators Devil Mix) Sam Punk Pres. Wheels of Steel - Chemical Overdose (Sam Punk's HQ Gladhead's Club Mix) Sa Vee Oh - Global Anthem (Original Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 3 Steps Ahead - Drop It! (The Prophet Remix) 4 Elements - Planet Love (Paragod Remix) 4 Navigators - Good Morning (DJ Vortex Remix) Ado & Montorsi - Party People (Original Mix) Aikon - Mobile Tones (Lorenzo De Preti Remix) Ale Pivaro - In The Darkside (Julian DJ & Davide Sonar Remix) A-Lusion - Future Shock (Harry Klein Remix) Analogic Disturbance - Hunting Darksucker - Space, Time, Energy DJ Dean - Protect Your Ears (Marc Arcadipane Remix) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 på tide vi fikk en SERIØS tråd om denne type musikk. Simpelten digger skiten! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 High Voltage - Bombs Away Spille høyt som satan! Ærre for høyt, ærru for gammal! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er veldig usikker på om jeg skal kategorisere denne her, men siden Klubbheads har blitt nevnt her før så putter jeg den her Chris Sheppard - Big Bass Bomb (Klubbheads mix) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg vil at drumnbass skal telle her.. så, anbefaler Technical Itch - The rukus Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Polyphonia - Other Reality And if thats not hard enough for ya.... Osom - Over Game Turn it up, turn it up, turn it up, turn it up!!!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tenkte meg det kom til å bli stille etter posten min. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Kan ikke ebm, electro-industrial osv regnes som "hard elektronisk musikk"? I så fall må jo følgende artister anbefales: Haujobb :wumpscut: Front Line Assembly Front 242 Endret 27. mai 2005 av cun Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kan ikke ebm, electro-industrial osv regnes som "hard elektronisk musikk"? I så fall må jo følgende artister anbefales: Haujobb :wumpscut: Front Line Assembly Front 242 Enig med deg, cun. Hvordan er Haujobb, forresten? Jeg vil anbefale Lassigue Bendthaus, og VNV Nation og bl.a. cd`en Pastperfect er også en selvfølge, selv om man kan diskutere hvor "harde" de er Frontline Assembly synes jeg har blitt mer crossover til metal, men jeg synes plata Caustic Grip er en klassiker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå