embark Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Technoboy - Vita Hvilken melodi er det? Ganske kjent, vil jeg tro... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Max B Grant vs Djanny - The Jägermeister Effect (Max B. Grant vs. Djanny Mix) Max B Grant vs Djanny - The Jägermeister Effect (Davide Sonar remix) Max B Grant vs Djanny - The Jägermeister Effect (Simic Remix) Max B Grant vs Djanny - The Jägermeister Effect (Al-Tek Mix) Spesielt Davide Sonar rmx-en er ! EDIT: Fikset! Endret 17. juli 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Artist...? EDIT; Takker. Endret 17. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Om en uke og en dag reiser jeg på familietur med tog gjennom Sverige og Danmark og skal vere litt i Tyskland (Berlin og Lybekk(noe sånt)) og litt i Nederland(Amsterdam).. Er det noen her som vet om platebutikker eller lignende jeg burde sjekke der de selger elektronisk musikk og hardstyle-effekter (T-skjorter, osv..)? Ellers andre butikker eller steder jeg burde vært innom? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Technoboy - Vita Uten og ha hørt sangen du snakker om tipper jeg på Ryan Paris - Dolce Vita? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Om en uke og en dag reiser jeg på familietur med tog gjennom Sverige og Danmark og skal vere litt i Tyskland (Berlin og Lybekk(noe sånt)) og litt i Nederland(Amsterdam).. Er det noen her som vet om platebutikker eller lignende jeg burde sjekke der de selger elektronisk musikk og hardstyle-effekter (T-skjorter, osv..)? Ellers andre butikker eller steder jeg burde vært innom? Takker for alle svar! 9099774[/snapback] Bare å gå i en CD-butikk der nede er bedre! Sjekk Mid-Town i Amsterdam. Bare trance og hardstyle-hardcore Endret 19. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Om en uke og en dag reiser jeg på familietur med tog gjennom Sverige og Danmark og skal vere litt i Tyskland (Berlin og Lybekk(noe sånt)) og litt i Nederland(Amsterdam).. Er det noen her som vet om platebutikker eller lignende jeg burde sjekke der de selger elektronisk musikk og hardstyle-effekter (T-skjorter, osv..)? Ellers andre butikker eller steder jeg burde vært innom? Takker for alle svar! 9099774[/snapback] Bare å gå i en CD-butikk der nede er bedre! Sjekk Mid-Town i Amsterdam. Bare trance og hardstyle-hardcore 9099821[/snapback] Okei, skal sjekke.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Blcker Thn Blck er ute nå! Gått på repeat hos meg i hele dag. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Blcker Thn Blck er ute nå! Gått på repeat hos meg i hele dag. 9114466[/snapback] Hvor?? Finner den ikke.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Som jeg skrev i Sensation Black 2007 tråden.. Sensation Black Cd1 01 . DJ Isaac - Face Down, Ass Up(Ruthless & Vorwerk Remix) 02 . R & V Vs. LNY-TNZ - All the Hos 03 . DJ Ruthless Vs. GJ Warez - Whats Wrong 04 . Refresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix) 05 . Foot Soldiers - Relapse 06 . Noise Provider - Bits & Bytes 07 . Dr. Rude - Voodoo Beats 08 . Dana - Don't Fake the Funk 09 . The Pitcher - Sleeping 10 . DJ Norman & D'carrera Feat. MC Da Syndrome -Crazy on the Dancefloor 11 . Chuckie Meets Trilok & Chiren - Never Scared 12 . Jdx - Nize & Cloze 13 . Kold Konnexion Meets DJ Luna - Return to Zero 14 . Davide Sonar - Beatz 4 U 15 . Showtek - Fts16 . Zany & DV8 - Nothing Else Matters 17 . Charly Lownoise & Mental Theo Feat. DonnyLarusso - Fck with the DJ (Final Mix) 18 . Brennan Heart - Get Wasted 19 . The Prophet Vs. Deepack - Stampuhh(the Beholder & Max Enforcer Remix) Sensation Black Cd2 01 . Tommy Pulse - Rammelpot 02 . Jowan - Ascendance 03 . Kold Konnexion Meets DJ Luna - Magic Minus 04 . Walt Jenssen - Ctrl-Walt-Del 05 . Scope DJ - Protocol 06 . Blutonium Boy Joins Luna - Blackout 07 . Outsiders Aka Alpha 2 - Infectious(Seizure Remix) 08 . Dutch Master - Slammin' Tha Bazz 09 . Black Identity - Blckr Thn Blck(the Prophet Vs. JDX Remix) (Black Athem 2007) 10 . Tatanka - Mess Up 11 . DJ Isaac - Impressed 12 . G-Town Madness & the Viper - Cliffhanger 13 . DJ Outblast Vs. Korsakoff - Face 2 Face 14 . Tommyknocker Vs. Sunbeam - Twisted World(the Viper Mashup Mix) 15 . Angerfist - Broken Chain 16 . DJ Outblast & Predator Feat. Mc Ruffian - theHunt 17 . Promo - the Tablet 18 . Tha Playah - Call Tha Shots 19 . Lenny Dee - the Dreamer (Promo Remix) RÅTT Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Blcker Thn Blck er ute nå! Gått på repeat hos meg i hele dag. 9114466[/snapback] -- Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Tatanka vs Zatox remix) Den tok så jævlig av på Sensation Black EDIT: Builder - Her Voice (Super Bass mix) Endret 21. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Tatanka vs Zatox remix) Den tok så jævlig av på Sensation Black Eehhee..man you said fother mucker instead of motherfucker! Yes, I did! Well, what the hell is a fother mucker? A fother mucker has a serious deside effect Never play him for a sucker, cause he earns respect It's like a CD and you sister that you can't eject It's the hardstyle DJ that just scratched your neck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Tatanka vs Zatox remix) Den tok så jævlig av på Sensation Black Eehhee..man you said fother mucker instead of motherfucker! Yes, I did! Well, what the hell is a fother mucker? A fother mucker has a serious deside effect Never play him for a sucker, cause he earns respect It's like a CD and you sister that you can't eject It's the hardstyle DJ that just wrecked your neck 9116399[/snapback] A fother mucker has a serious deside effect Never play him for a sucker, cause he earns respect Like the best looking bitches keep your dick erect I'm the wild fother mucker, mother fucker take that!! EDIT: Tok en liten edit på den magnus! Endret 21. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 A*S*Y*S - Cheers (Original Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 A*S*Y*S - Cheers (Original Mix) 9131730[/snapback] DJ Zany remix! Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 A*S*Y*S - Cheers (Original Mix) 9131730[/snapback] DJ Zany remix! 9131745[/snapback] Meh, original mix er bedre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har du slått hodet ditt mann? Du skal ikke bare si Kamui remixen er bedre og da? Hahaha. Zany ftw! Lenke til kommentar
W Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Alt blir ikke bedre selv om zany rører det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nja, men den er i alle fall bedre.. Men det er min mening. Det Brennan Heart rører blir i alle fall bedre Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet hva låta heter? Alt jeg husker er teksten. den går slikt tror jeg "Smokin with my buddys, dissin all the laidis.. bump them in..." :S noen som vet låta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå