E-wok Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Alle har hørt den, men... Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) ...er fortsatt noe av det råeste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Alle har hørt den, men...Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) ...er fortsatt noe av det råeste. 8594478[/snapback] For å i tillegg gjøre den enda hardere: Marc Dawn - Expander (Sol Ray & Dark by Design remix) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sitter å hører på Builder - Her Voice! Sykt bra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Få ut sinne anyone? Zany & Duro - Back Again Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Dr Willis - Go Away (Kamui rmx) Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Alle har hørt den, men...Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) ...er fortsatt noe av det råeste. 8594478[/snapback] Jaaaa <3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kamui - Arena Kamui - Arena (A.S.Y.S. remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 D-Block and S-te-Fan - We Be Kickin' Bass Helt vill sang. D-Block and S-te-Fan vet hvordan de skal lage skikkelig hardstyle. Bedre blir det ikke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Luna & Thilo - Existence (D-Block and S-te-Fan remix) er jo helt konge av dem da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) CD 1 - mixed by Bas & Ram01. Bas & Ram Meets Massimo Nocito - Trancesetterz.nl 02. lee Osborne Twisted 03. dr. Willis - Go Away (Kamui Rmx) 04. substate - Release (Sa.vee.oh Rmx) 05. mark Sherry Vs Dr. Willis - Here Come The Drums 06. bas & Ram - Alien Threat 07. sa.vee.oh - Disfunctionalism 08. cosmic Culture - Highway 09. tommy Pulse Vs. Fausto - Outlaw 10. tommy Pulse - Walhalla 11. bas & Ram Vs Ralph Novell - Powerstroke 12. cruz & The White - Intense Energy 13. bk Its Such A Feeling (Organ Donors Rmx) CD 2 - mixed by Zany 01. Dj Zany - Volt 02. the Pitcher- Sleeping 03. noisecontrollers - Creatures 04. zany & Tatanka Feat. Mc Dv8 - Front 2 Back 05. dark Oscilators - Superstar Dj 06. dj Zany - Inflator 07. dj Isaac - Impressed 08. donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix) 09. zappaman Lawn Mower 10. blademasterz - One Blade 11. southstylers Pounding Senses (Pounding Remix) 12. deepack - Speakerfreaxz 13. asys - Cheers (Zany Mix) 14. donkey Rollers - The Fusion Of Sound 15. zany Meets The Beholder Annihilating 16. zatox & Activator - Don't Let Go 17. zairon - Deep Into Your Soul (Zatox Mix) 18. zany & Duro - Back Again 19. dirkjan Dj Hardbass En cd jeg hører på HELE tiden! Makan til elsk mixer av både Bas & Ram og Zany! Annihilating må være den sykeste av Zany for tiden! Endret 26. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 DJ Dark: aner du om noen andre som mixer som zany.. eller er som zany etc? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tja.. The Prophet kanskje.. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men uansett.. Er det bare meg, eller er det fler som har hørt noe om at hyperstate kommer tilbake i August?? I hope so! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men uansett.. Er det bare meg, eller er det fler som har hørt noe om at hyperstate kommer tilbake i August?? I hope so! 8724669[/snapback] Jeg har liten tro på det. Som en kompis sa. Det består av en gjeng som kjøpte navnet og prøver å melke det de kan ut av navnet. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 uffda... den var litt kjip kjente jeg. Men jeg holder fortsatt motet oppe og håper på hyperstate i år:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tror nok det skal slites å samle like mange som det en gang var.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Annihilating må være den sykeste av Zany for tiden! 8705132[/snapback] Jeg for min del lurer på hvordan to travere innen hardstyle-sjangeren har klart å lage en så nitrist, talentløs låt. It is beyond me... Nei, koser meg heller med Volt og Inflator. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Annihilating må være den sykeste av Zany for tiden! 8705132[/snapback] Jeg for min del lurer på hvordan to travere innen hardstyle-sjangeren har klart å lage en så nitrist, talentløs låt. It is beyond me... Nei, koser meg heller med Volt og Inflator. 8727433[/snapback] Hvordan kan du sier noe sånt!? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vet ikke om disse sangene er allerede skrevet opp her, ettersom jeg ikke orker å gå igjennom par og tjue sider... The Prophet vs Deepack - Stampuhhh! Zatox - Tanz Elektric (Hard Mix) Zany & Tatanka - Wise Guys Roughstyler - Dont Tell Anybody TNT - Second Match (Original TNT Mix) Luna - Now Is The Time Max Enforcer - Catchin Up Dutch Masters - Insomnia Speedwave - Zhangar (Builder Remix) D-Jean-D - Follow Me (Hardstyle Mix) Headhunterz - Victim Of My Rage Automatic Djz - Mad Lay Number Four (Edit Two) Dj Gius - V Like Venusian (Dingo Mix) Brennan & Heart - Revival X Abject Vs. HeadHunterz - End Of My Existence The Prophet & Dj Duro - Shizzle My Dizzle Pila Vs. Blutonium Boy - Supreme (Original Mix) Thilo vs. Luna - Existence (D-Block and S-Te-Fan Remix) D-Block vs Tha Bazz Pipmz - Freak On It! Aj Busta and. Van Beathoven - Operatemixxerfixxer (Hardstuff Remix) Dutch Masters - Get Up Alpha Twins - The Dark Side (Original Mix) Analogic Disturbance - Wait A Second Technoboy - Into Dub ---- Alt fra Hardstyle 2006. Kjempe delige sanger Beklager hvis noen allerede har postet de fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå