magio Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er jo ikke det minste hard den der, tror du må ha missforstått noe Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Snakker vi om samme låt eller? Endret 8. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Snakker vi om samme låt eller? 8569405[/snapback] Orjan Nilsen sin låt.. Den var på ASOT sant? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stemmer.. Vet ikke hvor hard musikken må være for at man kan slenge den inn i denne tråden men den låta er iallefall noe de kunne spillt på Sensation Black. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stemmer.. Vet ikke hvor hard musikken må være for at man kan slenge den inn i denne tråden men den låta er iallefall noe de kunne spillt på Sensation Black. 8569455[/snapback] Eller ikke.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel.. da slenger jeg inn Sunlouger - White Sand Onz onz onz onz!!1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sjokoladekake: Jeg hører nå på den og vil sette den som Hardtrance. Hvis den skulle inn på Sensation Black måtte den ha blitt spilt først i så fall. Husk at Black er temmelig hardt Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vet at Sensation black kjører mest Detroit techno/gabber ja, men ser for meg denne ville passer godt inn. Den melodien som går om og om igjen der er noe lignende jeg har hørt på sensation black før så.. derfor jeg syns den passer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Detroit Techno og gabber? Dude! Hardstyle spilles der, evt Jumpstyle som det var i fjor. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kake er rimelig døv ja. Detroit Techno WTF? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Geez.. jo de spiller/har spillt Detroit Techno der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Geez.. jo de spiller/har spillt Detroit Techno der. 8569810[/snapback] Det første året da eller? EDIT: Jeg har vært Black-fan de siste 3 årene (4. i år) og har aldri hørt noe til Detroit Techno! Endret 8. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hørte nettopp preview av Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade Den var rå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den har jeg ikke hørt. Har derimot Blademasterz - Audio Care Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Den har jeg ikke hørt. Har derimot Blademasterz - Audio Care 8575453[/snapback] sitter å hører på "radioen" her.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Aaaah! For en elsk sang! Brennan Heart er og blir en av min fav innenfor hardstyle. Fyren en genial! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Aaaah! For en elsk sang! Brennan Heart er og blir en av min fav innenfor hardstyle. Fyren en genial! 8575561[/snapback] Hørt Rush The Remix da? RÅ!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blademasterz - One Blade The Horrorist - Flesh is the Fever (Brennan Heart's Minimal Re-Edit) The Horrorist - Flesh is the Fever (the Prophet remix) Pacific Link - Time For New Energy (Dark Oscilliators remix) Showtek - Dominate Showtek - No Harder Showtek - Shout Out Showtek - Shout Out (Donkey Rollers remix) Deepack vs Showtek - Rockin Steady (100 Percent Deepack mix) Walt Jenssen - Ctrl-Walt-Del Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside mix) Zushi - Lala Song Lenke til kommentar
Schafferer Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er det bare jeg som digger Tanz Mit Laibach av Laibach? wat og masina er også heftige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå