DJ_Dark Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg lastet den ned 8193430[/snapback] fant den nå.. 8195653[/snapback] Hørt på den da? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg lastet den ned 8193430[/snapback] fant den nå.. 8195653[/snapback] Hørt på den da? 8197613[/snapback] jepp, bra remix på skikkelig zany vis! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Noen som har hørt Vicente - El Tren? Fet låt med "toglyder"... Men finner ikke selve sangen, finner den bare i en mix.. Noen som har den? EDIT: Funnet nå.. Endret 26. mars 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den har jeg aldri hørt om, men jeg skriver den ned så sjekker jeg etter den i morgen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den har jeg aldri hørt om, men jeg skriver den ned så sjekker jeg etter den i morgen 8206958[/snapback] okai.. ligger på Blutonium Presents Hardstyle vol 11 CD1, nest siste sang.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den er grei. Skal se hva jeg finner! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Slenger ut et par sets til: V/A - Oblivian Vol.17 (Mixed by Ferren) 00. Oblivian Vol.17 Intro 01. Ferren vs. Tinnitus DJ Team - Tinnitus (Original Mix) 02. Pila vs. Blutonium Boy - Hardstyle Rockers 03. DJ Pavo & Blutonium Boy - This Is My Floor (Blutonium Boy Hardstyle Mix) 04. DJ Zany - Volt 05. Ferren - Trigger (Invasion From Orbit Remix) 06. Deepack - Speakerfreaxz 07. Equal Minds - Hardminded (Original Mix) 08. A-Lusion - Drummer Beat 09. Headhunterz - End Of My Existence 10. Zatox & Activator* - Don't Let It Go (Baco Mix) 11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix) 12. DJ Stardust - Sound Of Vintage (2006 Remix) 13. JDX - Goddamn Bitch 14. Zany & Duro - Hasta La Pasta http://www.djferren.com/va_oblivian_vol17_...d_by_ferren.mp3 <-- lagre den --- Da Speedfreak - Monthly Fearfm Invite (Taument) 03-21-2007 Link! 01. Scooter - Lass Uns Tanzen (DJ Zany Remix) 02. Tatact - Suck My Style 03. Da Revolutionists - Postal (Zatox Rmx) 04. Tatact vs Pila & The Scientist - Back To The 90’s With My Bitch (Taument Mashup) 05. Abject - In Our Memories 06. DJ Activator - Squeeze Trigger 07. Smashing Guys - Pump and Loud (Zatox Mix) 08. Lowriders - Don’t Get Back 09. Dutch Masters feat Mr Puta - Get Up (Taument Mashup With The Green Stuff) 10. Chickz On Fire - Smokin’ 11. The Prophet feat Headhunterz - Scar Ur Face (Qlimax Edit) 12. Zatox and Activator - Don’t Let It Go (Baco Mix) -- ENJOY! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Slenger ut et par sets til: V/A - Oblivian Vol.17 (Mixed by Ferren) 00. Oblivian Vol.17 Intro 01. Ferren vs. Tinnitus DJ Team - Tinnitus (Original Mix) 02. Pila vs. Blutonium Boy - Hardstyle Rockers 03. DJ Pavo & Blutonium Boy - This Is My Floor (Blutonium Boy Hardstyle Mix) 04. DJ Zany - Volt 05. Ferren - Trigger (Invasion From Orbit Remix) 06. Deepack - Speakerfreaxz 07. Equal Minds - Hardminded (Original Mix) 08. A-Lusion - Drummer Beat 09. Headhunterz - End Of My Existence 10. Zatox & Activator* - Don't Let It Go (Baco Mix) 11. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix) 12. DJ Stardust - Sound Of Vintage (2006 Remix) 13. JDX - Goddamn Bitch 14. Zany & Duro - Hasta La Pasta http://www.djferren.com/va_oblivian_vol17_...d_by_ferren.mp3 <-- lagre den --- Da Speedfreak - Monthly Fearfm Invite (Taument) 03-21-2007 Link! 01. Scooter - Lass Uns Tanzen (DJ Zany Remix) 02. Tatact - Suck My Style 03. Da Revolutionists - Postal (Zatox Rmx) 04. Tatact vs Pila & The Scientist - Back To The 90’s With My Bitch (Taument Mashup) 05. Abject - In Our Memories 06. DJ Activator - Squeeze Trigger 07. Smashing Guys - Pump and Loud (Zatox Mix) 08. Lowriders - Don’t Get Back 09. Dutch Masters feat Mr Puta - Get Up (Taument Mashup With The Green Stuff) 10. Chickz On Fire - Smokin’ 11. The Prophet feat Headhunterz - Scar Ur Face (Qlimax Edit) 12. Zatox and Activator - Don’t Let It Go (Baco Mix) -- ENJOY! 8222935[/snapback] kul intro i hvert fall, svenskt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Haha, ja! Tinnitus er RÅ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Isaac Live @ Hardhouse Generation (Fresh FM) 28-03-07 Linky Tracklist 01 - Isaac - Impressed 02 - Tatanka - Mess Up 03 - Scooter - Lass Uns Tanzen (DJ Zany Remix) 04 - Hardstyle Guru - The Counter 05 - Chickz On Fire - Aanstekaaah 06 - The Pitcher - Sleeping 07 - Cherry Moon Trax - Acid Dream (DJ Isaac Remix) 08 - ID 09 - Zappaman - Lawn Mower (My Garden Looks So Cool Mix) 10 - Tatanka - Repumped 11 - DJanny - Rock The Beat (Max B Grant vs Djanny Swiss mix) 12 - Dutch Master - Get Up 13 - Isaac - Backstage (Showtek Remix) 14 - Isaac - Bad Dreams 2007 15 - Noisecontrollers vs Speedy Bass - Wanna Freak You Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er det noe nytt om DJ Zany i oslo? Får ta toget til oslo om lørdagen og tilbake om søndagen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er jo lenge til.. Ny fra Donkey Rollers: The Fusion Of Sound! Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må bestille tog tidlig så jeg får minipris biletter, 398 t/r med økonomi(minipris) biletter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må bestille tog tidlig så jeg får minipris biletter, 398 t/r med økonomi(minipris) biletter 8278457[/snapback] Hehe! Gjør så! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Her skal jeg gi dere ekte hard, elektronisk musikk: Carbon 12 - Very Harsh Frequencies Dette albumet fra 2000 er industrial på sitt beste og noe alle her burde sjekke ut. Ikke like rask og hypnotiserende som mye annen musikk som blir nevnt her, men til gjengjeld mer seigt, kompromissløst og hardtslående. Jeg regner med at det ikke er stor interesse for industrial i tråden her, men jeg håper flere vil bli det av å høre på bl.a. dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hver gang jeg ser du poster her regner jeg med whining om posting som du har gjort noen ganger. Men tror jeg dropper det albumet Blir nok litt for hardt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg syns ikke du skal kaste rundt deg med latterlige ord som "whine" når du ikke har belegg for påstanden. Hvis du refererer til den lille telletråddiskusjonen for et par måneder siden, var det ikke "whining", men en seriøs diskusjon med begrunnede påstander og en reflektert holdning. De siste gangene jeg har posta her har heller ikke "whina", så jeg aner ikke hvorfor du regner med "whining". Hvordan du kan droppe et album fordi det er for hardt før du har hørt det er også litt uforståelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg syns ikke du skal kaste rundt deg med latterlige ord som "whine" når du ikke har belegg for påstanden. Hvis du refererer til den lille telletråddiskusjonen for et par måneder siden, var det ikke "whining", men en seriøs diskusjon med begrunnede påstander og en reflektert holdning. De siste gangene jeg har posta her har heller ikke "whina", så jeg aner ikke hvorfor du regner med "whining". Hvordan du kan droppe et album fordi det er for hardt før du har hørt det er også litt uforståelig. 8278528[/snapback] Slapp nå litt av. Greit nok, så var whine et feil ord. Og det kan hende jeg ikke har fått med meg at du har posta noe annet her. Kan jo ikke få med meg alt! Grunnen til at jeg sier at jeg dropper albumet er fordi jeg er ikke noen stor fan av insustrial. Det blir litt for... tja.. sært (?) for min del. Men andre kan jo ha sine meninger Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Nå finnes det mildere former av industrial (eller industrial dance), f.eks. Assemblage 23s album Defiance fra 2002. Det er vel ikke like intenst som mye annet nevnt her inne (som f.eks hard trance), men det er et godt kompromiss mellom industrial og dance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå