Kaggen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Zany kommer til Norge i Juni... 7877379[/snapback] serri?? fyy fader, måå få med meg det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Godt mottatt ser jeg. Billettene blir solgt ut i det de blir lagt ut? Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Alt jeg kan si er at Zany og Jesselyn er bekreftet i Juni. Dato holder jeg hemmelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Alt jeg kan si er at Zany og Jesselyn er bekreftet i Juni. Dato holder jeg hemmelig 7880860[/snapback] Helten min Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Godt mottatt ser jeg. Billettene blir solgt ut i det de blir lagt ut? 7880830[/snapback] Når kan du gi oss mer info? forresten, noen som har hørt mer fra oneevents ang. 20. + 21. april? sa de skulle komme med mer info 1.feb, har ikke fått med meg noe.. edit: ops, feil quote, skulle quote neste post seff.. fra mihkku Endret 6. februar 2007 av f-5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Slik er ting: 1 Du skulle ha quotet mihkku, ikke meg 2 Han kommer ikke med mer info enda 3 Jeg sendte mail til One Events og spurte og de sa at flere billetter hadde blitt sendt ut nå, men pga en feil med billettene til mange så blir de sendt ut nå (om de ikke har gjort det allerede). Hjemmesiden/infosiden kommer opp på fredag! Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) ok.. takker dj_dark venter spent på billetten min.. hypp på å se bilder fra lokalet osv.. hadde vært moro, ettersom det er helt nytt osv.. men "du må vente te fredan' " hehe.. btw, les edit i sisst post Endret 6. februar 2007 av f-5 Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Billettene til Zany legges ut i løpet av April. Håper folk kommer, fordi er virkelig sjeldent at Zany kommer hit. Lokalet rommer nok folk for å si det slik Lenke til kommentar
W Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Billettene til Zany legges ut i løpet av April.Håper folk kommer, fordi er virkelig sjeldent at Zany kommer hit. Lokalet rommer nok folk for å si det slik 7887321[/snapback] Jeg kommer uten tvil. Skal mye til for å få meg til å unngå Zany i Norge! Forresten, kan du si noe om han kommer tidlig i juni eller sent? Endret 6. februar 2007 av Zyztem Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Meg og kompis kommer garantert over fjellet fra bergen! Ikke faen om jeg skal gå glipp av noe slikt Lenke til kommentar
Tze Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen andre som fikk med seg Feindflug på Maiden nå på søndag? Fy flate for en konsert Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg skal i alle fall dit! No doubt! Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 noen som skal på PI på lørdag(10.feb)? Jordy Lishious kommmer :!: har ikke hørt mye av han men virker naajs, noen som er bekjent med rakkern? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 noen som skal på PI på lørdag(10.feb)? Jordy Lishious kommmer :!: har ikke hørt mye av han men virker naajs, noen som er bekjent med rakkern? 7889268[/snapback] Da er jeg i Sverige og ser Ferry Lenke til kommentar
f-5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 argh.. hadde prioritert det om jeg ahdde hatt cash ass *envious* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 argh.. hadde prioritert det om jeg ahdde hatt cash ass *envious* 7889414[/snapback] Billigreise. Tar det så billig som mulig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dark Oscilliators - Superstar DJ (Original mix) Dark Oscilliators - Superstar DJ (Dub mix) Den første er fetest Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Club Scene Investigators - Direct Dizkoo ( Sander van Doorn Remix) Alpha Twins - the Darkside (Qlimax 2006 anthem) Showtek - Colors of the harder styles (Defqon 2006 anthem) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hardbass Chapter er absolutt den beste Hardcore/trance musikken der ute..ingen over.. Noen som forresten har noen anbefalte norske musikkbutikker online hvor man får tak i det meste innen denne type musikk? Endret 12. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hvorfor har jeg ikke sett den tråden selv.. Noen som skal til senstion black i år.. fikk ikke tak i biletter jeg altså fordi jeg er 18 rett etter sensation starter.. Endret 12. februar 2007 av crimar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå