DJ_Dark Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Går for trance events. Defqon ble ikke det samme etter det flyttet det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Hva er det du savner da, DJ_Dark? Hvilke endringer tenke du på?Og BTW, det er bare 8 dager til billettsalget starter for Defqon 1! Endret 21. mars 2014 av Gjest Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ren normal trance er jeg ikke noe megafan av. DJ_Dark er vel bare negativ som vanlig "Alt var bedre før" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Nei. Før var Defqon på en fuckings strand. Lite er bedre enn en real megafest på stranda der man bare kan vasse ut i vannet om det blir for varmt. Jeg hører på uplifting trance btw. Endret 21. mars 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Laget en film fra The Sound of the Harder Stylez - Theatre of Chaos som ble arrangert i helga www.youtube.com/watch?v=LiolSuPyNZY Endret 16. april 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Anbefaler å høre setet som starter fra: 1:27:30 https://soundcloud.com/qdance/q-dance-presents-the-magic-show-week-18-2014 Tracklist: Calum J:01. DJ Duro - Cocaine MF02. Machinehead - Headwave (Zatox Remix)03. DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix)04. Zairon - I'm Techno (Zatox Remix)05. Deepack - Down Low06. The Hose - Magma07. Zany & Tatanka - Wise Guys08. Prefix & Density vs Solutio - Artillery09. Stereotuners - Destroy You10. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere11. K96 - The Universe Listens12. Ironite - Vampires13. Chaotic Spirit - Reality (Sanctorium Remix)14. Frequencerz - Raw and Uncut (Qapital 2014 Anthem)15. Delete - Eden (Deetox Remix)16. B-Front & Frequencerz - One of a Kind17. Defector - The Hunter18. The Machine & NV!N - Stomp!19. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)20. Stereotuners - Dominator21. Francesco Zeta - Prepare The Weapons22. Typhoon - Glimpse Of The Future23. Radical Redemption - River of Souls24. The Dizzorder ft. R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload Remix)25. Calum J - I Am The Danger26. High Voltage - Dead Stars27. The R3bels - Pattern 228. Chris One - Psycho29. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Remix)30. Moridin - Unleashed Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Slenger ut en link til video-en min fra DefQon, hadde satt pris på en like elns http://youtu.be/TQOkJr_L4wQ?list=UUgM6ctrB2sl6zsjXcuYcvHg Ellers, jeg syns vi skal få liv i tråden igjenn, slenger ut noen litt eldre klassikere(?): https://www.youtube.com/watch?v=CRNBPf2W8Kk Endret 20. juli 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har i de siste to årene fått interesse for hardstyle. Var på Hardcruise på Oslofjorden den 1. august. Så neste år blir det nok en tur til Defqon. Fint om noen her inne vil dele noen erfaringer med Defqon for en som ikke er særlig reisevant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Defqon frem til 11 var konge. Lenke til kommentar
HardstyleThomas Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Er det lov å necro bumpe eller må man starte en ny tråd? Uansett, Hardstyle er musikken jeg elsker for tiden. Vel nicket sier jo det. Og Adrenalize er så utrolig pen hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Er det lov å necro bumpe eller må man starte en ny tråd? Necrobumping blir vanligvis slått litt ned på men v får se. Lenke til kommentar
HardstyleThomas Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Necrobumping blir vanligvis slått litt ned på men v får se. Hvorfor er necro bumping så nøye egentlig? På tråder som denne går det sikkert greit, på tråder som ikke har et sånt her tema (temaer som man blir ferdig diskutert på) da skjønner jeg. Men på temaer som kan snakkes om i evigheten burde gå greit. Over alle forum jeg har vært på så er necro posting veldig fy fy, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så farlig. Hvis det er en som gjør det med mange tråder, da selvfølgelig er det gale. (Det har jeg opplevd) Men anyway, hardstyle da. Hardstyle DNA i Drammen neste år. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Vurderer Hardstyle DNA i Drammen selv. Skal på Qlimax i slutten av november. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 https://www.facebook.com/charlottedewittemusic/videos/1159757421442730 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå