Alliha Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Definer god hardstyle, takk. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Musikk innenfor sjangeren, og som klinger i øra mine Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Var eigentleg retta mot svamptingen. Ville gjerne ha eksempel, sidan han klagar. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja, men jeg tenkte jeg skulle slenge på min definisjon i samme slengen. Lenke til kommentar
wajkoepkal Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Alt er vel smak og behag som sådan. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen er på forumet som har vært på Hardstyle DNA før? :-) ja, 3x Oslo 1x Stavanger. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen er på forumet som har vært på Hardstyle DNA før? :-) ja, 3x Oslo 1x Stavanger. Har du tenkt deg på HardCruise? Eller vært der før? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen er på forumet som har vært på Hardstyle DNA før? :-) ja, 3x Oslo 1x Stavanger. Har du tenkt deg på HardCruise? Eller vært der før? Har ikke vært på det nei, skal heller ikke på det denne gangen, blir for langt å reise bare for en båt tur, men hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg nok tatt turen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Var på Hardcruiset første gangen. Nektet i fjor pga artisten. Kan hende jeg gidder i år. Swampthing har samme musikksmak som meg. Og Jonathan, det er ikke mente som hardstyle heller tror jeg. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har lyst til å ta turen i år. Hvordan er det der? Er det mulighet for å sitte å drikke øl og nyte turen? :-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Selvfølgelig er det øl der. Noe annet ville nesten vært krise. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Definer god hardstyle, takk. Gammeldags. Jeg skal på også på hardcruise regner jeg med! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Så kva er problemet med Thavaar? Det er det nærmaste du kjem gammal hardstyle om du ikkje høyre på theracords. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Lovin it! Ellers utolig mye bra dubstep, trance og hardsyle på deres kanal. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Lovin it! Ellers utolig mye bra dubstep, trance og hardsyle på deres kanal. Tøff mix, Complexity! Sjekka ut kanalen også, mye bra der! Lastet faktisk ned noen av mixene og la inn på GalaxyTaben. Da blir det fet musikk i bilen Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Så kva er problemet med Thavaar? Det er det nærmaste du kjem gammal hardstyle om du ikkje høyre på theracords. Jada kompis, men hør da, jeg syns ikke det er hardstyle nok. Fair nok lager Activator fèt electro house men JEG syns ikke det der er hardstyle uansett om det er en akseptabel track. Den er helt grei, ikke misforstå. Jeg bare syns ikke moderne hardstyle hører hjemme under samme sjanger, det høres rett og slett ikke likt ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Klart, moderne hardstyle er jo elendeg, men Thavaar meinar eg er på eit heilt anna nivå enn det eg forventar nå til dags, så eg syns den er bra. Men forstår kva du meiner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det er noe helt annet, det var ikke forventet og det er ikke hardstyle. Case closed. Lenke til kommentar
jke Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 The Pitcher - I Just Cant Stop D-Block and Stefan - Music Made Addict Bioweapon vs toneshiterz - Future of Noize Toneshifterz - Let it Go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå