LarsP Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Men i helvete da... Er det så vanskelig å ha en samletråd for alle disse hardxxx-sjangrene? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Vi hadde, men ble bare rot, så ble splittet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 men sjekk likevel ut https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946499&st=0 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Uhm... jeg tror at dette er rett tråd. Noen som har noen gode tips til artister som minner om Umbrella og Kenta-v.ez? eksempler ligger vedlagt i spoilertag: http://www.youtube.com/watch?v=yurgZHU3aos http://www.youtube.com/watch?v=1HOCWK3z2os Som Dark seie, så er den siste hardcore. Men den første er happy hardcore. Vil du finne meir av det bør du sjekke Dj Cotts på youtube, og dei tidlige videoane til Dj Ravine. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Håhå fy faen. Lenge sidan eg har høyrt slik musikk nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ny sound fra Activator. Liker den veldig godt. Mangler bare litt mer bass og/eller et litt hardere kick. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Første sangen ? Kommer ikke på hva den heter Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 DBSTF - Music Made Addict. aah D block og stefan. Takker Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Snooze Edit) Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Den activator sangen litt lenger oppe har jeg aldri hørt før men den minner meg om det nye fra Organ Donors. Hva er dette for noe electro-house eller dritt-hardstyle opplegg? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen er på forumet som har vært på Hardstyle DNA før? :-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Den activator sangen litt lenger oppe har jeg aldri hørt før men den minner meg om det nye fra Organ Donors. Hva er dette for noe electro-house eller dritt-hardstyle opplegg? Den til Acti er jo fet da. Noen er på forumet som har vært på Hardstyle DNA før? :-) Ja. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva synes du? Var der i fjor. Synes det var veldig bra. De får med mange bra artister! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kan like gjerne spise ost hjemme. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Den activator sangen litt lenger oppe har jeg aldri hørt før men den minner meg om det nye fra Organ Donors. Hva er dette for noe electro-house eller dritt-hardstyle opplegg? Kalle du det dritthardstyle? I beg to differ. Lenke til kommentar
Swampthing Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det høres ikke ut som hardstyle lenger, for å være dagens hardstyle er denne fet men det er fordi det faktisk er bass i den. Sånn egentlig syns jeg den høres mer ut som Electro-house. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå