Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon

sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

Hvis jeg lager en cheesy sang for gleden av det, og ikke for å tjene penger, så er IKKE låta kommersiell/kommers.

Som Dj_Evelen skrev:

adj. kommersiell ( kommersielt - kommersielle) [kumæʃɪˈel] som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig

Altså, lager jeg sangen for å glede meg og mine, og driter i om jeg får solgt noen singler etc, så er jo ikke sangen kommersiell, selv om den er så cheesy som man kan få den. Cheesy =/= Kommersiell.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke *style i det hele tatt, men kommersielt betyr ikke dårlig, selv om det ofte kan implisere det.

Du kan selvsagt benytte kommers som dårlig, men faktum er at du ikke kan snu definisjonen i et slikt isolert tilfelle og forvente at alle skal følge deg på det.

Dårlig er dårlig, kommersielt er kommersielt.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Syns ikke den sangen var så veldig, dog har Technoboy mye annet jeg liker.

Og ellers,

Og DJ_Dark, du kan godt si at "Kanskje ikke i teorien, men for meg blir det sånn."

Men da må du nesten akseptere at folk sier "Kanskje ikke hardstyle i teorien, men for meg blir det sånn." til nustyle.

Uansett folkens, for å endre diskusjonen litt, Qlimax biletter er ute i morgen, og jeg lurer da på en ting.

Selges det mat inne på Qlimax, og hvordan er eventuelt den? (Suger den eller er deg grei).

Er jo greit å få i seg noe mat på de 13 timene.

Lenke til kommentar

Tror de har noe system på det. Du må jo velge kort ofte via PayPal også, så sant du ikke har penger inne på kontoen. Dessuten tror jeg at du må kjøpe via PayLogic, så PayPal er uaktuelt mener jeg. Skal sjekke når jeg kommer på skolen, for nå må jeg pakke ned her hjemme og komme meg til skolen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...