DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Cheesy musikk går under delen kommerseielt i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Så har du laget din egen definisjon. Endret 22. september 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spør hvermansen som faktisk kan noe av musikken. Cheese er kommerst. Samme gjelder for alle sjangre innenfor elektronisk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei. Hvis jeg lager en cheesy sang for gleden av det, og ikke for å tjene penger, så er IKKE låta kommersiell/kommers. Som Dj_Evelen skrev: adj. kommersiell ( kommersielt - kommersielle) [kumæʃɪˈel] som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig Altså, lager jeg sangen for å glede meg og mine, og driter i om jeg får solgt noen singler etc, så er jo ikke sangen kommersiell, selv om den er så cheesy som man kan få den. Cheesy =/= Kommersiell. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kanskje ikke i teorien, men for meg blir det sånn. Jeg ser på det som det samme, rett og slett fordi begge er like forferdelig. Selv om det andre er bedre produsert hjelper det lite når sangen er grusom likeså. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Synes dere ærlig talt dette her er bra? http://www.youtube.com/watch?v=fhPFgaSFb3g&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Jeg liker ikke *style i det hele tatt, men kommersielt betyr ikke dårlig, selv om det ofte kan implisere det. Du kan selvsagt benytte kommers som dårlig, men faktum er at du ikke kan snu definisjonen i et slikt isolert tilfelle og forvente at alle skal følge deg på det. Dårlig er dårlig, kommersielt er kommersielt. Endret 23. september 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fy faen kicks'a til TBY er så tragiske for tiden. Hehe den sangen der sugde balle ass. Hør på Chapter Two, og sammenlign, da hører man at hardstyle har tatt en feil retning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kicksa er faen ikke det største problemet i den sangen der. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe neida, men man kan vel trygt si at hele dritten mangler kvalitet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Syns ikke den sangen var så veldig, dog har Technoboy mye annet jeg liker. Og ellers, Og DJ_Dark, du kan godt si at "Kanskje ikke i teorien, men for meg blir det sånn." Men da må du nesten akseptere at folk sier "Kanskje ikke hardstyle i teorien, men for meg blir det sånn." til nustyle. Uansett folkens, for å endre diskusjonen litt, Qlimax biletter er ute i morgen, og jeg lurer da på en ting. Selges det mat inne på Qlimax, og hvordan er eventuelt den? (Suger den eller er deg grei). Er jo greit å få i seg noe mat på de 13 timene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det selges mye mat der, så det er ikke noe problem. Eneste er at det kan bli mye køer. Bra du sa ifra om billettene forresten. Tenkte jeg skulle kjøpe noen bare for å selge dem dyrere. Jævla effektiv måte å tjene penger på. Tips til andre og det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Ikke dumt, tror jeg gjør det samme med det jeg har igjen av kvoten. Kanskje jeg kan kjøpe med både paypal og visa og få 8 biletter, mhmm... Endret 24. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Tror de har noe system på det. Du må jo velge kort ofte via PayPal også, så sant du ikke har penger inne på kontoen. Dessuten tror jeg at du må kjøpe via PayLogic, så PayPal er uaktuelt mener jeg. Skal sjekke når jeg kommer på skolen, for nå må jeg pakke ned her hjemme og komme meg til skolen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) How can I pay my tickets? During the sale you can pay your tickets with: iDEAL Mastercard VISA VISA Electron VISA Delta Maestro Sofortuberweisung Carte Bleue Solo Paypal Endret 24. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Daså. Før var det bare PayLogic-greia, eller evt kan du betale med dem via PayLogic. Husker ikke den greia der ettersom jeg ikke har kjøpt billetter på godt over et år nå. Likevel er det limited via mailen med 4 billetter tror jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er da ikke verre en å ha to E-post adresser, dog tror jeg jeg holder meg til mine 4. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er nok lurt. Plutselig får du ikke solgt. Har en kompis som gikk på den smellen en gang. Tjente lite på det for å si det sånn. I fjor kjøpte jeg to billetter for 1024 spenn (kursen den gang) og solgt for 2000 spenn for begge til sammen. God stemning! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ok, jeg fikk kjøpt mine biletter Dog, kjenner to stk som ikke fikk kjøpt, så om du har en bilett til salgs si i fra (trenger bare en, jeg kjøpe jo en ekstra) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Jeg kom til å tenke på her en dag, hvor mye tjener og hvor mye penger har produsentene? Som Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez osv, de er jo i det "populære" lyset, er det noen som har fått med seg hvor mye penger de egentlig har? Og hvor mye de tjener på å ha gigs ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå