DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Det er fordi musikken er for gammel. Endret 21. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Er nok meget mulig det. Hadde det ikke vert for reglene på diskusjon.no hadde jeg bedt dem med komplette Early Hardstyle plater sende meg en PM og avtale overføring. Men skal sevsgt la vær og spør om det pga reglene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) http://www.junodownload.com Din gode venn Endret 21. september 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Virker som en grei side det der, dog den eneste plassen jeg kjøper musikk er på bruktbutikken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Eneste stedet jeg kjøper musikk er Juno. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Langesund? Jeg var der på NC. Jeg bare satt på et bord før jeg stakk tidlig. God stemning med early på vors i bilen på vei til og på hotellet da. Men vettugt skrevet, kimmag. GHF ftw Japp! Bor ca 10 min unna Langesund. Jeg er ikke 18 enda, og jeg er en av de som ikke gidder å fake leg, rett og slett fordi det er tragisk i mine øyne. Men jeg hadde ikke dratt dit uansett, som sagt ville jeg bare støtt på folk som vet hva jeg mener, og diskusjonen er igang. Men NC synes jeg faktisk er ganske greie, de holder seg sånn ca til samme stil som de har kjørt før synes jeg, men den nye "Club Jumper", fikk meg virkelig til å tenke "Hvaaa.. Faaaen?! Hvor har de fått betalt for å lage dette møkket?!" NC er en av mine favoritter. Etter dem, kommer Zany. BTW: Kjøper jeg musikk, så er det Juno. Endret 21. september 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 NC har fått veldig standard kicks spør du meg. Macabre 2010 er fet. Jeg bare satt på bordet der jeg, mest fordi en viss person på død og liv skulle komme å ødelegge kvelden min greit med å diskutere at nu er så bra og at Q-Dance ikke gjør noe galt osv. Dårlig stemning. Dro midt i NC, og etter hva jeg hørte var det greit med tanke på hva de spilte resten av kvelden. Det som er fint med Juno er at de har masse gammel og fet musikk. Det er alltid god stemning. For min del blir det Theracords-artister som gir meg noen glede i dag. Geck-O, DJ Thera og Wavolizer = fap! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja! Jeg blir så kvalm av å høre at folk liker Brennan Heart også. Og når man nevner det Brennan Heart gjorde mot DJ Thera, så bare "Jamen herregud, det er PR, drit nå i det da!". Det der, er som en bekreftelse på at hardstyle er bare blitt penger, men sånn er det ikke for meg. Hos meg, skal musikk føles. Er produsenten en idiot, så liker jeg heller ikke musikken. Kanskje feil tankegang av meg, men sånn er jeg iallefall. DJ Thera (y) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ja! Jeg blir så kvalm av å høre at folk liker Brennan Heart også. Og når man nevner det Brennan Heart gjorde mot DJ Thera, så bare "Jamen herregud, det er PR, drit nå i det da!". Det der, er som en bekreftelse på at hardstyle er bare blitt penger, men sånn er det ikke for meg. Hos meg, skal musikk føles. Er produsenten en idiot, så liker jeg heller ikke musikken. Kanskje feil tankegang av meg, men sånn er jeg iallefall. DJ Thera (y) Det der er jeg ikke helt enig i, hvem som lager musikken er egentlig ikke relevant så lenge den er bra i mine øyne, om så artisten blir tatt for mord og voldtekt av små barn vil ikke jeg slutte å lytte til musikken av den grunn. sånn ellers, syns noen skal fortelle historien om DJ Thera og Brennan Heart. Mener jeg har hørt det er noe drama der, men vet ikke serlig mer EDIT: fikk historien på PM, takk for det. Endret 21. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nei, jeg er kanskje litt idiot der, men jeg får iallefall ikke samme glede av musikken om det ikke er produsert på "ærlig"-vis. Iallefall ikke "stjele" et navn, det synes jeg er for dumt. Såklart, hvis vi ser andre musikksjangere, så er det sikkert mange som har myrdet, trakassert og ødelagt mye, som liker å utrykke følelsene sine via å produsere musikk, det, er helt greit for min del, jeg sitter selv og produserer, og musikken varierer utifra humøret. Det ble kanskje litt feilformulert det ovenfor. Med det andre jeg mente, med at penger er tydlighvis alt, det er jo en selvfølge egentlig, men synes fortsatt det er litt dumt at det bare skal baseres på det. Jeg føler at det er blitt "Lag en track til Mandag 8/8-88 så vi kan release den. Samma åssen det høres ut", også blir det ikke lagt noe særlig følelser i arbeidet, mer bare oppbrukte momenter og sånt for å få det fort ferdig. Jeg merker iallefall stor forskjell. : ) Endret 22. september 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja, det er riktig, men grunnen til at det blir dårlig i slike tilfeller er tidspress (eller manglende interesse for å få noe til bra), dog er det ikke nødvendigvis slik at det altid er slik, ofte kan en sang som er brukt mange måneder på å utvikle være ganske dårlig, mens en sang som er laget på et par dager være veldig bra. Og dermed syns jeg det er teit å bruke argumenter om at en sang er dårlig fordi den er for kommersiell. Jeg ser hele tiden sanger rakkes ned på "Altfor kommers liksom...", ofte er det kommersielle ikke så bra, men det er ikke FORDI det er kommersielt. bruk heller andre ord på å beskrive sangen som dårlig "Kjedelig, lite variasjon, balbalbal". Serlig missbrukes kommersialitet for å rakke ned på sanger i House tråden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kommers vil jo si at den suger balle. Den har cheesy melo, drittkicks og 3 timers langt break. Det er en "samlebetgnelse". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Så hva om man sitter hjemme og lager en sangs som suger balle, cheesy melodi, drittkicks og 3 timers langt break, men gjør det ikke for å selge, er det da kommersielt? Mange på forumet vil si ja, men ordboken vil si nei. For per defenisjon er ikke dette kommersielt, kommersiell er et ord som ikke beskriver hvordan musikken er, men hvorfor den er. kommersiell adj. kommersiell ( kommersielt - kommersielle) [kumæʃɪˈel] som er styrt av handelsinteresser, forretningsmessig en kommersiell industri Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Selge/bli kjent? What's the fucking difference? Musikken suger hestepikk uansett. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Selge/bli kjent? What's the fucking difference? Musikken suger hestepikk uansett. All musikk suger hestepikk så lenge du spør de rette folkene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jepp, men dette kommer fra en som faktisk hører på musiken. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Hva om jeg lager en dritcheesy sang, for min personlige glede og ikke for penger. Er jeg kommers da eller får jeg ørlite respekt? Endret 22. september 2010 av McBitch Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Den er fortsatt like fuckings kommers. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Da tror jeg du har missforstått defenisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå