*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Kunne lett tengt meg å se Noize Suppressor live http://www.youtube.com/watch?v=8GogESHWz6U Btw, noen som skal på DNA neste mnde? Endret 19. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 370kr for en billett Hell yeah, jeg SKAL dit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke faen. Støtter hverken arrangøren eller de latterlige SWAT/Scantraxx-folka. Sonar er awesome. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Er det ikke bedre å gå på events å ha det gøy i stedenfor å sitte hjemme å tenke "Det var bedre før, alt er så kommersielt i dag".. Endret 19. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Pleier du å ha det gøy når du hører på musikk du misliker? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Skal vist være litt gammel hardstyle i starten før SWAT greien trer inn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ja, en hel time. Ooooh. No offence til Hardyboy, men tviler på han kan early alt for godt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg vet ikke, satser på det blir bra ihvertfal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Og når de i tillegg har det tidlig er det nok ikke så mange der heller. Alltid kø osv. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) gjelder å komme blandt de første i køen, det pleier jeg å gjøre slik at jeg får med meg alt (forutenom sistgang, da kom jeg ikke inn i det heletatt, lol). Men i mine øyne er eventene dems veldig greie, dog, var det første jeg var på i stavanger det feteste om man ser på den musikalske siden. Endret 19. september 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har alltid hatt gjesteliste jeg da, så kø kjenner jeg ikke til. Likevel gidder jeg ikke dra når jeg bare vil stå å skape dårlig stemning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er helt greit, er jo ikke vits å dra på noe man ikke liker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bare misliker nå jævlig hvordan ting har blitt. Rett og slett latterlig hele greia. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ser jo du har deltatt på en del Q-dance events de siste årene du også, Qountdown, Q-Base, DefQon....? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ser du hvor mange jeg har vært på i 2010? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Som da er nyttårsaften 2009, men som går inn i 2010? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg må si jeg blir rett og slett kvalm av åssen dagens hardstyle er blitt. Alle sier liksom "omg hhz in my <3" eller "DBSTF<333 TOKTOKTOK<333", greit nok, de kan såklart ha en egen favorittartist, men når dem står å sier at hardstyle er livet demmes og de bare har hørt "Showtek - Fuck the System", og mener early er "noobish" og "Dårlig", da blir jeg kvalm. Ingenting er verre for meg, enn at andre tror dem er bedrevitere på noe dem ikke har erfaring i. Jeg skal såklart ikke si at jeg kan alt innen hardstyle, jeg startet ikke å høre fra begynnelsen, men det finnes grenser. Jeg spurte en person; "Øy, har du hørt om "Walt" eller "Warmduscher"?" Personen sa nei, og jeg sendte en link fra youtube til sangen. Vet dere hva jeg fikk som respons?! "Det der sugde så kraftig, det er jo ikke hardstyle en gang! Headhunterz eier de der så lett <3" Da kom det en tåre i øynene her iallefall. Jeg synes at GHF var litt overdrevet med det nustyle-hatet demmes, men når jeg hører åssen folk ser på sjangeren idag, og hva som blir sluppet ut, så forstår jeg det virkelig. Og når det kommer til events, så er det av og til en event 10 minutter unna herifra, de har hatt Wildstylez, NC, "Hardyboy" osv, men jeg vil ikke dit engang. For da vet jeg at jeg kommer til å møte på de jeg frykter mest innen scenen. kommer med mer senere, må stikke. brb. Endret 21. september 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Langesund? Jeg var der på NC. Jeg bare satt på et bord før jeg stakk tidlig. God stemning med early på vors i bilen på vei til og på hotellet da. Men vettugt skrevet, kimmag. GHF ftw Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 kimmag: Jeg kan jo selvsagt forstå at det provoserer om dem mener det ikke er hardstyle, men at dem mener det er "noobish" og "Dårlig" er jo bare subjetivt, og er jo ikke egentlig noe mer galt i å mene det en å mene at nustylen er dårlig. Ellers, sjekket ut Warmduscher på youtube og det var faktisk veldig bra, men når jeg så igjennom fildelingsnettverkene fant jeg ikke mye av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå