Xanitra Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det ingen som har noen anbefalninger til ny hardcore / gabber relatert musikk her? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er det ingen som har noen anbefalninger til ny hardcore / gabber relatert musikk her? 7430380[/snapback] Tror vi hadde en egen tråd for det en gang i tiden. Bare å søke det Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg vet, men det er ingen nye posts der.. hmm, hva å gjøre da? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det vel bare å poste her da? Går vel under hard, elektronisk musikk det også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg vet, men det er ingen nye posts der.. hmm, hva å gjøre da? 7436258[/snapback] Da poster man som regel en post der sånn at den blir aktiv igjen, som det ble gjort med denne! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 OJ! Fant en helt sjuk sang i dag: James Searle - Disturbed. Syre! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er overasket over at denne tråden fortsatt er aktiv I det siste har jeg ikke hørt på så veldig mye innen denne sjangeren egentlig, men jeg har sjekket ut litt fra Tidy i det siste, og disse høres ganske fete ut egentlig: Dark Society - Show Me The Way Flash Headz - Who Wins (Illogik Remix) Paul Glazby - I Need To Know (Terry Chango mixen er bra, men orginalen er best imo) Rumble & Maddox - Party People Andy Farley har også nylig sluppet ut en ny plate. Var helt OK. Favoritten var Burn It Up. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tatarola - Who is Calling Deepack & The Prophet- Stampuuuhhhh!! Vorwerk - Vietnam Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tatarola - Who is CallingDeepack & The Prophet- Stampuuuhhhh!! Vorwerk - Vietnam 7489118[/snapback] Ferry Corsten - Calling.. Anyone? Hahaha! Husker den ble sluppet med det navnet Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wtf? Hva har Ferry med Tatarola å gjøre? Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wtf? Hva har Ferry med Tatarola å gjøre? 7490271[/snapback] Lurte jeg også på. Tatarola = TATANKA DJ N3ck & Deception - Fear Anthem 2006 DJ N3ck & Deception - Hellfire (Hard'Onez Remix) DJ N3ck & Deception - Showrocker Marc Acardipane feat. The Ultimate MC - Pum Pum (Minimal Club Mix) Marc Acardipane feat. The Ultimate MC - Pum Pum (Darkraver @ Sensation Black Mix) Max B. Grant vs. Sisma DJ - Tecktronik Anthem (Original Mix) Max B. Grant vs. Sisma DJ - Tecktronik Anthem (Sisma DJ vs. Simon C Remix) Max B. Grant vs. Sisma DJ - Tecktronik Anthem (The Ripper vs. Max B. Grant & Djanny Swiss Mix) Pila vs. Blutonium Boy - Hardstyle Rockers Pila vs. Blutonium Boy - Supreme Ang "Hardstyle Rockers"; wannabe Scot Project eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Wtf? Hva har Ferry med Tatarola å gjøre? 7490271[/snapback] Kom en vinyl med "Ferry" hvor den og en eller annen house sang var på. Latterlig! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Åja! Hehe^^. Var ikke heelt med der.. Lenke til kommentar
W Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Roughstyler - Dont Tell Anybody Endret 14. desember 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
W Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Luna and Thilo - Existence (d-block and s-te-fan remix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Verzolla - Thicker than blood (Dub Mix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Yoji Biomehanika - Black Out Må være den syykeste build-upen jeg har hørt i hele mitt liv! Seriøst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika & Romeo Toscani remix) ? Den du mener? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, mente selvfølgelig remixen. Rå er den uansett Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Psyclone Nine Edit: Etter Cun's oppfordring, kan jeg vel nevne at elektronisk musikk generelt er noe jeg ikke har hørt noe særlig på etter at trance-epoken gav seg da de værste fjortisskvisene sa farvel. Dette har da Psyclon nine nylig endret på Psyclon Nine er et industrielt elektroband med tydelig inspirasjon fra den mørke metalverdenen. Sangene drives frem av harde rytmer akkompagnert av melodiske synthelementer og vokalen er "metallisk" med tidvis "growling" (som vi kjenner fra Black/Death metal.) Mange vil nok kanskje enkelt stemple dem som "goth-elektro." Jeg er ikke noen tilhenger av å sette ting i bås, dog. Lytt og hør selv Blant skikkelige god-låter finner vi: HarlotINRIRape This WorldLamb of GodBehind a Certain Grin Endret 21. januar 2007 av Daysleeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå